Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی در این حکم خاطرنشان کرده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده سرکار عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی » منصوب می شوید.

لذا انتظار می رود ضمن استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، تأکید بر جوان‌گرایی و چابک‌سازی، تدوین فرآیندهای دقیق و مستند بر اساس اسناد بالادستی، در تحقق موارد ذیل اهتمام لازم را به عمل آورید:

* پایش و ارزیابی اجرای طرح دیجیتال سازی کتابخانه ها در راستای تحقق کتابخانه دیجیتال

* پیگیری وضعیت بروزرسانی ابزارهای سازماندهی دانش پزشکی به زبان فارسی

* بررسی راهکارها و موانع پیوستن به شبکه فهرست جهانی کتابخانه ها

* طراحی، اجرا و ارزشیابی بسته آموزشی کتابدار بالینی جهت ورود کتابداران به عرصه بالینی و عملیاتی شدن پزشکی مبتنی بر شواهد

* اجرای طرح رویت پذیری منابع اطلاعاتی کتابخانه ها در موتورهای جستجو

* طراحی و پیاده سازی بانک داده های پژوهش های علوم پزشکی کشور

* مدیریت و ساماندهی حوزه علم سنجی و بررسی و ارزیابی های دوره ای و منظم با هدف ارتقای جایگاه کشور در تحقیقات و فناوری سلامت

* ساماندهی و ارتقای دسترسی به منابع علمی و تدابیر ساز و کار لازم جهت پایدار کردن سطح دسترسی

* بررسی، ارزیابی و ارتقای سطح سامانه های مرتبط با مدیریت تحقیقات و فناوری سلامت

* پیشنهاد و اجرایی کردن ساز و کار مرتبط با ارتقای سطح کیفی نشریات علوم پزشکی کشور

امید است با همراهی و تعامل با سایر مدیران معاونت تحقیقات و فناوری در توسعه و ارتقای حوزه تحقیقات و فناوری در عین رعایت روحیه فساد ستیزی و عدالت محوری ذیل توجهات و تاکیدات خداوند متعال موفق و پیروز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر فاطمه شیخ شعاعی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران است.

کد خبر 5577171

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت حکم انتصاب حاکمیت سایبری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری شرکت دانش بنیان کشاورزی موبایل باتری لیتیومی ایالات متحده امریکا روسیه اینترنت فناوری نانو جهاد دانشگاهی ایرانسل تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بیشترین ارتباط بین المللی را دانشگاه‌های بزرگ در کشور دارند، گفت: هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم از وضعیت همکاری بین‌المللی دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام می‌شود که در این ارزیابی‌ها، رتبه دانشگاه تهران اول شده است.

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بیشترین ارتباط بین المللی و پروژه های مشترک بین المللی را دانشگاه های بزرگ در کشور دارند. هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم درباره وضعیت همکاری بین المللی دانشگاه، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی انجام و دانشگاه ها رتبه بندی می شوند.

وی افزود: دانشگاه تهران در این ارزیابی رتبه اول را کسب کرده است. این دانشگاه به دلیل قدمت، دانشجو و  اعضای هیات علمی زیادی که دارد در اکثریت سال ها رتبه نخست را کسب می کند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ما با همه کشورهای دنیا به جز رژیم اسرائیل پروژه های مشترک دارند و تحریم مانعی برای انجام این همکاری بین المللی به وجود نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری