Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آزادشهر، محمد مهدی تجری رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان در نشست رئیس بسیج رسانه گلستان، فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر با خبرنگاران عضو بسیج رسانه که در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رویداد مهم پیاده روی اربعین و فعال کردن رسانه‌ها برای انعکاس این رویداد بزرگ در برابر هجمه رسانه‌ای معاند و دشمنان، امسال کاروان رسانه گلستان برای تهیه گزارش و پوشش این پیاده روی بزرگ به کربلا اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فراخوان و دعوت به همکاری فعالان رسانه ای گلستان که عضو بسیج رسانه بوده انجام شده و علاقمندان تا ۱۰ شهریور مهلت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.

رئیس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: امسال نخستین سال اعزام بوده و با توجه به توان بسیج رسانه، تعداد نفر با عوامل بسیج رسانه با این کاروان رسانه به پیاده روی اربعین اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این کاروان رسانه‌ای از ظرفیت عکاسان، یادداشت نویسان، مستندساز و گزارش نویس در قالب یک تیم واحده استفاده می شود.

تجری گفت: امید داریم شرایط عادی بوده و این کاروان، فعالان رسانه عضو بسیج رسانه را به صورت رایگان تا مرز با خودرو همراهی کرده و سپس پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا انجام و یک روز بعد از استقرار در کربلا به سمت ایران اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: اصلی ترین جنگ کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ‌رسانه ای بوده و مهمترین و تنها ابزار مقابله با دشمن، بسیج و بسیج رسانه خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان ابراز کرد: بسیاری از رسانه ها که به دولت وابسته هستند مرجعیت خود را از دست داده و متاسفانه برخی اوقات اخبار را وارونه جلوه می دهند. بسیج تنها ابزار مقابله با جنگ‌رسانه ای دشمن بوده که بدون چشمداشت و فقط براساس اعتقاد و احساس مسئولیت و در راستای کمک به تولید محتوا و امیدآفرینی فعالیت می‌کند.

 

 

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود از ظرفیت خبرنگاران عضو بسیج رسانه در راستای جریان سازی و اطلاع رسانی شفاف استفاده شود.

تجری خاطرنشان کرد: دولت و مدیران دولت سیزدهم با وجود حجم بالای عملکردی در حوزه های مختلف توانایی اطلاع رسانی این خدمات به مردم را نداشته و سبب ناامیدی در بین مردم می شود. رسانه بهترین ظرفیت در اطلاع رسانی خدمات دولت است.

وی افزود: اگر تمام پروژه‌ها و فعالیت‌های انجام شده پیوست رسانه‌ای داشته باشد، حجم بالایی از خدمات به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان بیان کرد: خبرنگاران عضو بسیج رسانه و اصحاب رسانه ظرفیت خوبی بوده تا مدیران دستگاه های اجرایی و فرماتداران از این ظرفیت در قالب مشاوران رسانه ای از انها استفاده نمایند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بسیج رسانه گلستان بسیج رسانه گلستان عضو بسیج رسانه بسیج رسانه پیاده روی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین