Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با تاکید بر چشم انداز توسعه شهرستان حاجی‌آباد مبتنی بر فعال‌سازی پهنه‌های معدنی از اجرای پروژه گازرسانی به شهرهای فارغان و احمدی و ۹۴ روستا در آینده‌ای نزدیک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به گلخانه‌های محدوده سرچاهان و شهدادی، با اشاره به بازدید از معدن لاوین و پهنه معدنی باغات اظهارداشت: یکی از محورهای اصلی‌ که برای توسعه حاجی‌آباد در نظر گرفته‌ایم مربوط به حوزه معدن است برهمین اساس و بمنظور بررسی درست مسائل هم مرزی با استان کرمان و موضوعات برق‌رسانی، تامین زیرساخت‌های معدنی همچنین بررسی مشکلات معادن کوچک و متوسط و بعضا مسائلی که در حوزه تامین ماشین‌آلات و مجوزها وجود دارد بازدید میدانی از پهنه‌های معدنی شهرستان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح یک پروژه معدنی در حاجی‌آباد، افزود: تمرکز اصلی در شهرستان حاجی‌آباد بر پهنه‌‌های معدنی است و طرح‌های زیادی را برای این شهرستان با در نظرگرفتن اعتبارات مناسب جهت ایجاد زیرساخت‌ها و تسهیلات متناسب برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

دوستی با اشاره به بهره‌برداری از واحد سردخانه و بسته‌بندی محصولات کشاورزی عنوان‌کرد: یکی از مشکلات اصلی‌ نداشتن واحدهای بسته‌بندی و سردخانه‌ها است که برای کشاورزان شرق و غرب استان مشکلاتی را ایجاد کرده چون نمی توانیم محصولاتمان را انبار و نگهداری کنیم و مجبور می‌شویم به هر قیمتی آن را در هر زمانی که دلال‌ها می‌خواهند به فروش برسانیم و ابتکار عمل از دست کشاورزان ما گرفته می‌شود از این رو حمایت ویژه‌ای از احداث سردخانه‌ها و مجموعه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی خواهیم داشت تا این نقیصه برطرف شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به افتتاح گازرسانی به 7 روستا و 15 واحد صنعتی و بیان اینکه گاز محور توسعه است، گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی سرعت کار و راندمان را افزایش می دهد و از طرفی هم حق مردم روستاها است که به گاز دسترسی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک پروژه گازرسانی به گلخانه‌ها را هم امروز کلنگ‌ زدیم، که مجموع اعتبار دوپروژه آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری بالای 140 میلیارد تومان می‌شود و پروژه قابل توجهی است که به واحدهای گلخانه‌‌ای گاز می‌رساند، در اواخر همین ماه هم پروژه بسیار بزرگ گازرسانی به شهر فارغان و سرگز احمدی هم آغاز می‌شود.

مهندس دوستی تاکید‌کرد: گازرسانی به شهرهای فارغان و سرگز احمدی جزو پروژه‌های بزرگ استان است که تاکنون پروژه‌ گازرسانی در این ابعاد نداشتیم، این طرح با اعتبار هزار و 100 میلیارد تومان تحول بزرگی را در منطقه رقم خواهد زد و به تبع آن صنایع بزرگ، کوچک و متوسط هم می‌توانند فعال شوند.

در ادامه بازدیدها، افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 871 پروژه هفته دولت در هرمزگان، استاندار هرمزگان امروز و در هفتمین روز از هفته دولت به حاجی آباد سفر کرد.

انتهای پیام/864

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا