Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:02:56 GMT

درآمد میلیاردی استقلال از انتقال کاوه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۰۹۲

باشگاه تراکتور مبلغ سه میلیارد تومان بابت انتقال کاوه رضایی به باشگاه استقلال پرداخت خواهد کرد. ناطقان: کاوه رضایی پس از شایعات فراوان در نهایت امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی با عقد قراردادی به تیم تراکتور تبریز پیوست تا حداقل تا نیم‌فصل در جمع شاگردان قربان بردیف حضور داشته باشد.

در این زمینه اما طی دو روز گذشته جلسات متعددی در دفتر کار محمدرضا زنوزی در تهران برگزار شد و در ابتدا اختلافاتی بین دو طرف برای عقد قرارداد وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی که با استقلالی‌ها قرارداد داخلی امضا کرده بود، برای جدایی از این تیم نیاز به رضایت این باشگاه داشت و شنیده می‌شود در گام اول باشگاه استقلال مبلغ پنج میلیارد را برای صدور رضایت‌نامه درخواست کرده بود که پس از دو روز مذاکره، در نهایت تراکتوری‌ها با پرداخت سه میلیارد تومان موفق شدند رضایت‌ باشگاه استقلال را برای انتقال کاوه رضایی تا نیم‌فصل جلب کنند.

ظاهراً طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در 11 بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند. باشگاه تراکتور علاوه بر مبلغ سه میلیارد تومان به باشگاه استقلال، رقم قابل توجهی را نیز به کاوه رضایی پرداخت خواهد کرد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: درآمد میلیاردی ، استقلال ، انتقال کاوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درآمد میلیاردی استقلال انتقال کاوه باشگاه استقلال انتقال کاوه کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان