Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود طاهرزاده روز سه شنبه در نشست شورای اداری گراش اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف و مستدل و همراه با اقناع سازی افکار عمومی را یکی از وظایف اصلی مدیران و رویکرد مهم دولت سیزدهم دانست.

وی یادآور شد: با این وجود و تاکیدهای فراوان در این راستا اما برخی گزارش های رسیده و مراجعات مردمی به فرمانداری حاکی است که تعدادی از دستگاه ها در خصوص پاسخگویی مناسب به مردم و اقناع سازی افکار عمومی کم کاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرزاده یادآور شد: تکریم ارباب رجوع به معنای پاسخ مثبت و حل حتمی مشکل آن شخص و مراجعه کننده به هر قیمتی نیست و می توان حتی در صورتی که راهکار قانونی وجود نداشت اما باید با دلیل قانع کننده و با سعه صدر و احترام به شخص مراجعه کننده پاسخ داده شود.

وی همچنین بر ضرورت پاسخگویی به مکاتبات اداری و پیگیری و اجرای دقیق مصوبات کارگروه ها و کمیته های مختلف از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: کوتاهی در این راستا از سوی هیچ دستگاه اجرایی و خدماتی قابل پذیرش نیست.

ظاهرزاده همچنین بر حضور شخص مدیر در جلسات و کارگروه های مختلف هم تاکید کرد و گفت: در صورت حضور نیافتن مدیر باید نماینده تام الاختیار که قدرت تصمیم گیری و اجرا داشته باشد در جلسات حضور یابد.

وی همچنین بر نظم بخشی و حضور به موقع مدیران در اداره مربوطه و اجرای درست و منظم وظایف در همه دستگاه های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: در این راستا نیز بازدیدهای سرزده از ادارات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: خط قرمز مدیریت اجرایی در سطح شهرستان کار و پرهیز از هرگونه حاشیه است و هر میری هم باید خود را با این شرایط  و ضرورت های امروزی تطبیق دهد و برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

طاهرزاده همچنین گفت: ۱۹ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در بخش های مختلف هفته دولت امسال در شهرستان گراش به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیون ریال میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این تعداد طرح ها در حوزه های عمرانی، زیربنایی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان بود .

وی یادآور شد: ۱۳ طرح با اعتباری افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال افتتاحی است که مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات دولتی و مابقی نیز از سوی خیرین تامین شده است.

وی ، فاز نخست مرکز فنی و حرفه ای در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع را یکی از طرح های مهم و کلان در این شهرستان در هفته دولت امسال عنوان کرد.

طاهرزاده افزود: از مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرای فاز نخست این مرکز بالای ۷۰۰ میلیارد ریال آن از سوی حاج رضا محسنی از نیک اندیشان این شهرستان تامین شد و مابقی نیز از محل اعتبارات دولتی بوده است.

فرماندار گراش همچنین با اشاره به انتصاب طاهره فروزش بخشدار جدید بخش مرکزی این شهرستان نیز گفت: تغییر و تحولات مدیریتی در نظام اسلامی یک اصل پذیرفته شده است و از مهمترین کارکرد این تغییرات علاوه بر گردش نخبگان بهره مندی از ایده ها و برنامه های جدید برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم است و فلسفه اصلی مدیریت یعنی نوکری برای مردم بودن است.

در حکمی از سوی محمد هادی ایمانیه طاهره فروزش به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گراش منصوب و از خدمات عابدین ابولی بخشدار سابق نیز تجلیل شد.

فروزش از کارشناسان حوزه امور شهری وشوراهای اسلامی فرمانداری گراش است و حدود ۱۰ سال سابقه کار و فعالیت دارد.

شهرستان گراش در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها گراش جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل لارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گراش جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل گراش جلسه شورای اداری تکریم و تجلیل لارستان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها