Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:20:10 GMT

60 کيلوگرم شيشه توسط مرزبانان خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۹۴۳۷

خبرگزاری آریا-به همت مرزبانان خوزستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی 60 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع مواد مخدر، معاونت اطلاعات مرزبانی استان با همکاری و کمک مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان با تلاش و اقدامات وسیع اطلاعاتی از فعالیت باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی  هویت و محل اختفاء باند تبهکار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی منسجم 2 نفر را در منزل مسکونی در یکی از روستا های حاشیه مرز دستگیر کردند.
سردار پاکباز تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از محل 60 کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که به طور ماهرانه در چندین قسمت خانه جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان داشت: مرزبانان خوزستان با تلاش شبانه روزی در سراسر مرزهای استان با سوداگران مرگ و مخلان امنیت و اقتصاد به شدت برابر قانون برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهند داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرزبانی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان