Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا از عملکرد دفاعی تیمش راضی نیست و معتقد است تا حد امکان باید از اشتباهات دفاعی دوری کنند.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس حاضر شد و در مورد مسائل زیادی از جمله ارلینگ هالند، کوین دی بروین، برناردو سیلوا و... صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در مورد ارلینگ هالند گفت:

همه چیزهای زیادی می گویند، ما خوشحالیم. امیدواریم او حس خوبی از حضور در اینجا داشته باشد. من نظر دیگری دارم، ما هرگز شک و تردیدی نسبت به او نداشتیم. فقط یک ماه از رقابت و حضور او در کنار ما گذشته است. هنوز برای پیشرفت و تبدیل بازیکنان به بازیکنی بهتر زمان داریم و روی آن کار می کنیم.

بازی دادن به آلوارز و استراحت دادن به هالند؟

هرگاه ارلینگ بازی نکند، به خولیان بازی می دهیم. این تقریباً قطعی است. همه ما تحت تاثیر سرعت و شم گلزنی آلوارز، تعهد کاری اش و مسائل بسیار دیگری قرار گرفته ایم.

برناردو سیلوا؟

در مورد برناردو، بارها گفته ام که او چقدر برای ما مهم است. فقط یک یا دو روز تا پایان نقل و انتقالات مانده است و همه روی کاری که باید انجام دهیم، تمرکز خواهند کرد. منچسترسیتی دیگر کاری در نقل و انتقالات ندارد؟ نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نگرانی های دفاعی؟

باید سعی کنیم از اشتباهات دفاعی دوری کنیم. در سال های گذشته وقتی از حریف عقب می افتادیم، همیشه بازگشت به بازی سخت بود و ما از این نظر پیشرفت کرده ایم و حال می توانیم این کار را انجام دهیم. باید از اشتباهات دفاعی تا حد امکان دوری کنیم. این مسائل ریسکی هستند و یک روز ممکن است ما دیگر قادر به بازگشت به بازی و کسب پیروزی نباشیم.

هفت سال حضور دی بروین در منچسترسیتی؟

او خرید واقعاً خوبی برای منچسترسیتی بود. از آن زمان او همیشه عملکرد بسیار درخشان و فوق العاده ای داشته است. قبلاً او را از آلمان می شناختم، در بازی های بایرن مونیخ و وولفسبورگ مقابل او رنج کشیدم و او را عذاب دادم. از عملکرد فعلی او خوشحالم.

جاه طلبی های ناتینگهام فارست در نقل و انتقالات و خرید 18 بازیکن تا الان؟

این به شدت نشان دهنده این است که ناتینگهام فارست می خواهد چه باشگاهی باشد. آن ها می خواهند برای سال های زیادی در لیگ برتر انگلیس بمانند. ناتینگهام فارست باشگاهی تاریخی است که سال های زیادی در لیگ برتر نبوده است. تیمی جدید با سبکی مشابه سال گذشته. بازی دیگری در خانه با هوادارانمان داریم و سعی می کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

دریافت گل های زیاد به دلیل سبک هجومی تیم است؟

شش سال ما به این طریق بازی کرده ایم و سطح دریافت گل ما پایین بوده است. بعضی اصلاحات را باید انجام دهیم، هر چه از دروازه مان دورتر باشیم، همه چیز برای ما امن تر است. تیم های حریف شانس های اندکی مقابل ما دارند و گل های کمی به ثمر می رسانند. باید بعضی چیزها را تغییر دهیم و در این بازه زمانی چنین چیزهایی طبیعی است. ما همیشه گل های کمی دریافت می کنیم، مقابل کریستال پالاس گل های کمی دریافت کردیم. یک کرنر، یک ضربه ایستگاهی، یک شوت فوق العاده. ضربات ایستگاهی مهم هستند.

مشکلات در خط دفاعی؟

همیشه کم گل می خوریم و زیاد گل می زنیم، در غیر این صورت قهرمان لیگ برتر نمی شدیم. در حال حاضر گل های زیادی دریافت می کنیم و اگر این مسئله را حل نکنیم، همه چیز سخت خواهد شد. همیشه این طور نیست که 2 یا 3 گل دریافت کنید و در پایان پیروز شوید. انتقال توپ و ضربات شروع مجدد مهم هستند. اگر این مسائل را کنترل نکنیم، رنج خواهیم کشید.

انتقادها از خرید کوین دی بروین در زمان انتقال او؟

همه آزادند که صحبت کنند و نظر خود را بگویند، شما باید این را بپذیرید. شاید مردم او را نمی شناختند، به همین علت منتقدان و کسانی که نفرت پراکنی می کنند، برای انجام چنین کاری آزاد هستند. او برای انجام کار خویش در زمین خونسرد و آرام بود. تماشای نحوه بازی او، به خوبی گویای همه چیز است و او را به شکلی عالی توصیف می کند. کوین استعدادی خارق العاده است که تعهد کاری فوق العاده ای نسبت به باشگاه و هم تیمی های خود دارد. او کاپیتان دوم ماست. شکی در مورد او نداریم، باید کارهای او را تماشا کنید.

هالند مقابل ناتینگهام فارست بازی می کند؟

فردا خواهید دید.

تاثیر گوندوعان در خارج از نیمکت؟

سال های زیادی با هم بوده ایم و تاثیر او همیشه مشخص بوده است. به خصوص این فصل که او شروعی فوق العاده داشته است. فصل گذشته او دچار کبودی و ضرب دیدگی روی پای خود شده بود و ریسک نکردیم. او می توانست بازی کند. گوندوعان از نظر گل ها و پاس گل ها اهمیت زیادی دارد.

آلوارز؟

این که چقدر خوب است، ما را تحت تاثیر قرار داده است. او را از زمان حضورش در ریورپلاته اندکی می شناختم و از عملکرد او سورپرایز شدم. او قطعاً می تواند به سطح فوق العاده ای برسد. او بسیار متواضع و مثبت اندیش است. او در پیش فصل تاثیرگذار بود و حال دقایقی بازی می کند. او در بازی اخیر روی دو گل تاثیرگذار بود و همیشه در مکان درست قرار می گیرد. همه در مورد ارلینگ هالند صحبت می کنند اما آلوارز استثنایی است.

اخبار داغ 

واکنش چهره های فوتبالی به انتخاب تاج؛ فرهاد مجیدی تبریک گفت و پاک کرد؟ آرای میرشاد ماجدی چگونه از سبدش ریخت؟ پاداش 900 هزار یورویی رئال مادرید به بازیکنانی که تاریخ سازی کردند کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند/ ادعای گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناتینگهام فارست پپ گواردیولا ارلینگ هالند فوق العاده انجام دهیم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)

گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون را مشاهده می کنید.

دانلود (8.5MB)

دیگر خبرها

  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • گل خولیان آلوارز به وولورهمپتون (منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون)
  • گل چهارم ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 4-1 وولورهمپتون)
  • گل سوم ارلینگ هالند به وولورهمپتون از روی نقطه پنالتی (منچسترسیتی 3-0 وولورهمپتون)
  • گل دوم و زیبای ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 2-0 وولورهمپتون)
  • گل ارلینگ هالند به وولورهمپتون (منچسترسیتی 1-0 وولورهمپتون)