Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردارمنطقه یک گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری و آماده سازی فضایی استاندارد برای حضور شهروندان در اولویت ناحیه کوهستان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی در یازدهمین نظارت ستادی منطقه از نواحی ده گانه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی، مدیران و کارشناسان در ناحیه کوهستان برگزار شد ضمن تاکید مطلب فوق گفت: دربند یکی از مراکز مهم جذب گردشگران در منطقه یک است بر همین اساس طرح جامع گردشگری دربند و توسعه زیرساخت های آن با همکاری بخش خصوصی و جلب مشارکت سرمایه گذاران در دستور کار بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او سلامت کوهنوردان و امداد رسانی را از مهمترین مقوله های ایمنی در مسیرهای کوهنوردی و پناهگاه ها دانست و گفت: استانداردسازی کلیه تاسیسات و تجهیزات خدمات رسان در کوهستان باید آغاز شود.

حاجوی با اشاره به افزایش پایگاه های ناحیه کوهستان در مسیرهای کوهنوردی خاطر نشان کرد: پایگاه های ناحیه کوهستان با هدف نظارت و کنترل مسیرهای کوهنوردی نباید به یک پایگاه ستادی محدود باشد و در مسیرهایی چون توچال، درکه، دربند، دارآباد و... پایگاه ها افزایش یابد.
او استانداردسازی ورودی مسیرهای کوهنوردی را مورد اهمیت دانست و افزود: ورودی مسیرهای کوهستانی که در حیطه منطقه یک قرار دارند و عرصه عمومی محسوب می‌شوند باید ساماندهی و ایمن سازی شوند و در 5 ورودی اصلی 5 مسیر کوهستان سردر مشترک ساخته شود و تامین پارکینگ گردشگران نیز در 5 نقطه کوهستان در دستور کار قرار گیرد.

شهردارمنطقه یک افزود: ناحیه کوهستان باید به عنوان یک ناحیه، مصوب و شناخته شود و چارت سازمانی آن ارتقا و با تغییر در نوع وظایف و ماموریت ها از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده بهینه شود.

 گفتنی است یک دوره از نظارت ستادی نواحی منطقه یک به اتمام رسید و با تاکید شهردار منطقه این بازدیدها با رویکرد جدید و تا بررسی کامل مصوبات ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران مسیرهای کوهنوردی ناحیه کوهستان منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳