Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم «شهر خاموش» به تهیه‌کنندگی رضا محقق به تازگی پروانه نمایش گرفته است.

احمد بهرامی، کارگردان این فیلم  درباره برنامه‌ریزی برای اکران این فیلم گفت: پروانه نمایش فیلم را برای داخل و خارج از کشور گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم که برای حضور در جشنواره‌های مختلف اقدام کنیم اما اولویت ثبت نام در جشنواره فیلم فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فیلم «شهر خاموش» جنسی از سینماست که وجه هنری آن بر وجه عامه‌پسند و آنچه به عنوان سینمای بدنه شناخته می‌شود، غالب است اما نسبت به «دشت خاموش» قصه‌گوتر است. 

باران کوثری در پشت صحنه شهر خاموش

«شهر خاموش» سومین فیلم بهرامی پس از «دشت خاموش» و «پناه» است. این فیلمساز برای «دشت خاموش» جایزه افق‌های جشنواره فیلم ونیز را برای سینمای ایران کسب کرد. بهرامی همچنین با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد.

در فیلم «شهر خاموش» باران کوثری، بابک کریمی، علی باقری، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی به عنوان بازیگر جلوی دوربین مسعود امینی‌تیرانی رفته‌اند.

ماجرای پرونده واقعی یک تجاوز گروهی در میان پر فروش‌ها | گیشه در دست رضا عطاران و پارسا پیروزفر | یک میلیون و ۶۰۰ هزار مخاطب، آورده سینمای ایران   ببینید | ماجرای زنی که می خواهد پژمان جمشیدی را در دادگاه بخرد  ببینید | برش‌هایی از حضور الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر در تی‌تی | تیزر فیلم محبوب آیدا پناهنده که با دو سال تاخیر اکران شد کد خبر 701786 منبع: ایسنا برچسب‌ها فيلم سينمايى کارگردانان سینمای ایران جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فيلم سينمايى کارگردانان سینمای ایران جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران سینمای ایران شهر خاموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی