Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق (الاعلام المقاوم)، ابوآلاء الولائی دبیرکل گردان‌های سید الشهدا عراق به تحولات اخیر کشورش واکنش نشان داد.

الولائی در صفحه توئیتر خود نوشت: قهرمانان حشد شعبی و مقاومت با وجود تمام تلاش‌ها برای منحرف کردن آنها از اصول ثابت و کشاندنشان به عرصه تنش و خونریزی، هیچگاه ادبیات خود را در زمینه تشخیص دشمن واقعی یعنی اشغالگری و تروریسم تغییر ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس درود خداوند بر صبر آنها باد که با وجود ناملایمات، به پاسداری در عرصه‌ها و میادین عزت، کرامت و شکوه مشغول شده اند.

وی در ادامه افزود: از آیت الله سیستانی (دام ظله) و موضع گیری محوری ایشان برای خاموش کردن فتنه قدردانی می‌کنیم. در نهایت ننگ و عار نصیب شبکه‌های رسانه‌ای زرد به ویژه رسانه‌های سعودی شد که سم فتنه و درگیری داخلی را منتشر می‌کردند.

کد خبر 5577624

منبع: مهر

کلیدواژه: گردانهای سیدالشهداء عراق مقتدی صدر حشد شعبی عراق روسیه رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا اوکراین فلسطین تایوان بغداد اتحادیه اروپا مقتدی صدر سوریه افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان