Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف خود در مسیر تحول به مدیرانی جسور، قاطع و مسلط بر امور نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ عصر سه شنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، اعلایی استاندار و رجب رحمانی نماینده تاکستان و رئیس مجمع نمایندگان استان، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید امامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اعلایی در این مراسم اظهارداشت: یک سال از عمر رسمی دولت گذشته و در استان هم در فضای تغییر مدیریت دولت سیزدهم را با مدیران جدید را تجربه می کنیم و تلاش شده آرمانهای دولت دنبال شده و مطالبات مردم عملی شود و خواسته رهبری از دولت در کانون توجه مجریان دولت در استان قرار گیرد.

وی بیان کرد: بایستی دولت با انسجام و اقتدار و اشرافیت کامل در مسیر تحول و خدمت به مردم گام بردارد و در کانون توجه در استان است

استاندار قزوین یادآورشد: قرار است نگاه بخشی و تک بعدی در فضای استان نباشد و یک فضای بانشاط ایجاد کنیم و بدنبال تححقق مطالبات و توقعات مردم باشیم.

اعلایی گفت: تشخیص درست اولویتها از سوی مدیران بسیار اهمیت دارد و مدیرانی موفق هستند که پس از شناسایی مشکلات تصمیم درست بگیرند و با جسارت رفتار کنند و امروز در دستگاههای اجرایی به اقتدار و ریسک و جسارت نیازمندیم.

وی اظهارداشت: امروز هم گرایی دستگاهها بیشتر شده تا به اقتدار دست یابیم و به مدیران تکلیف کردیم جسورانه تصمیم بگیرند و برای حل مشکلات جدی باشند.

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی مردم اداره کرده اند اداره کشور بدست دولت فعلی باشد ما نیز با اتکا به اراده مردم باید قاطعانه تصمیم بگیریم و در مسیر منافع مردم با جسارت گام برداریم.

اعلایی یادآورشد: امروز دیگر پذیرفته نیست یک طرح 20 سال معطل تصمیمات مدیران باشد زیرا بسیاری از کارها به تحریم و مناسبات بین المللی و گرانی دلار مربوط نیست و با اراده و عزم جدی در استان حل شدنی است.

وی گفت: این دولت تفاوت دارد و « دولت ما می توانیم» است و بر اساس شرایط و امکانات تلاش می کند مشکلات را حل کند.

اعلایی افزود: رهنمودهای اخیر رهبری برای ما شعف انگیز بود و تاکید بر جوانگرایی و سپردن امور به جوانان حتما در بلند مدت دستاوردهای خوبی خواهد داشت که بر آن اصرار داریم.

استاندار قزوین اظهارداشت: سمت و سو دادن به فعالیت های اقتصادی و باز شدن گره مسکن در دستور کار قرار داردو نباید اجاره ها در قزوین مانند تهران باشد و حبس زمین موجب گرانی خانه در این استان شده که برای آن برنامه داریم.

اعلایی بیان کرد: شاید در گذشته مسکن خوب نساختیم و یا مکان خوبی انتخاب نکردیم اما امروز دنبال اتولید زمین هستیم و خارج کردن زمین از واسطه گری را در دستور کار داریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: نگاه ما نباید بی برنامگی در عرصه زمین و یا حبس زمین باشد تا قیمت مسکن بالا برود زیرا هرچقدر ساخت و ساز بیشتر شود ضمن ایجاد اشتغال به کاهش قیمت نیز کمک می کند.

وی با اشاره به انتخاب دستگاههای برتر در جشنواره شهید رجایی هم گفت: توجه به شاخص های کلیدی که گره گشای مردم باشد در شاخص ها باید مورد توجه باشد تا اعتماد عمومی را بالا ببرد لذا از نظر ما اهداف مهم هستند و نه افراد تا کاری در مسیر خدمت به مردم در ادارات شاخص شود.

اعلایی گفت: همه مدیران باید پرتلاش و پویا باشند و ما دستگاههای که برتر شدند را رصد می کنیم تا خدمت رسانی خود را ادامه دهند زیرا دولت سیزدهم فرصت آزمون و خطا ندارد و قرار است تغییرات در همه فضاهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بخوبی رخ دهد.

وی اظهارداشت: شهید رجایی تک ستاره شاخص مدیریت در کشور است و همه باید از روش و منش این شهید درس بگیریم و در مدیریت بکار بندیم.

در ادامه از 17 دستگاه برتر، یک شهردار و فرماندار و مدیر بانک و بیمه نمونه استان تجلیل شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است