Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در نشست صمیمانه با پزشکان منتخب شهرستان انزلی گفت: از ظرفیت‌های قانونی منطقه آزاد انزلی برای ارتقای بخش سلامت و درمان بهره می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز پزشک و داروساز با جمعی از کادر درمان و پزشکان منتخب شهرستان انزلی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، عیسی فرهادی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پزشکان و تلاشگران بخش سلامت، بیان کرد: موضوع سلامت در هر فرد و جامعه از مسایل مهم و زیرساختی بوده و همواره یکی از موارد مورد توجه افراد جامعه پوشش دادن دغدغه‌ها و بخشی از مشکلات حوزه سلامت است.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و مجاهدت های مجاهدین گمنام دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت و درمان به ویژه کادر درمان در دوران کرونا؛ بر غیرقابل جبران بودن این حجم و دوران طولانی از جانفشانی تأکید کرده، و با بیان فرصت ها و مزیت های منطقه متبوع خود برای استان گیلان؛ افزود: هم اکنون طراحی احداث 14 پست اسکله در بندر کاسپین انجام شده و این در حالی است تاکنون 4 اسکله آن توسط بخش خصوصی ایجاد گردیده و در آینده نزدیک شاهد افتتاح 3 پست اسکله دیگر خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ظرفیت های این منطقه را در زمینه های ترانزیت، صادرات، اشتغالزایی و تأمین کالاهای اساسی کشور برشمرد و گفت: رونق گرفتن منطقه آزاد انزلی با اتصال به ریل سراسری و ایجاد همزمان اسکله رو رو، و نزدیکی به جمعیت 30 میلیون نفری، به این منطقه، قدرت و ظرفیت جذب آنها را در بخش گردشگری و سرمایه گذاری می دهد و این مهم در آینده نزدیک با رشد ظرفیت منطقه آزاد انجام خواهد شد.

فرهادی به امکانات در حال راه‌اندازی منطقه آزاد انزلی همچون سایت نمایشگاهی، پارک آبی و مجموعه ورزشی اشاره کرد و با تأکید بر ارتقای وضعیت بخش سلامت و درمان انزلی، اضافه کرد: پیشنهاد بنده این است مجمع خیرین بیمارستان انزلی بیش از گذشته فعال شده تا در بحث تأمین دستگاه‌ها و تجهیزات بیمارستانی اقدام نماید؛ از سوی دیگر می‌توان با ارتباط با خیرین دیگر استان‌ها اقدام به تأمین تجهیزات مورد نیاز کرد. بااین حال اولویت بندی و نیازسنجی از جمله مسایلی است که باید در تأمین تجهیزات پزشکی مدنظر داشت ضمن اینکه تلاش ما این است در بخش ساخت خانه بهداشت در محدوده منطقه آزاد انزلی کمک کرده و حتی یک کلینیک تخصصی در منطقه نیز ایجاد نمود.

در ادامه دکتر مرتضی فلاح، رییس بیمارستان شهید بهشتی انزلی و دکتر بابک صیاد مدیر شبکه بهداشت شهرستان انزلی به بیان توانمندی های پرسنلی و امکانات موجود و برخی مشکلات پیش روی نظام سلامت شهرستان بندر انزلی پرداختند و خواستار همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی در مسیر تجهیز این حوزه و ایجاد یک کلنیک تخصصی در محدوده منطقه آزاد انزلی در کنار تأسیس خانه بهداشت شدند.

لازم به ذکر است در انتهای این جلسه از پزشکان و منتخب کادر درمان شهرستان انزلی از سوی مدیرعامل تقدیر و تشکر به عمل آمد.

عکاس: علی سمرقندی

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز پزشک عیسی فرهادی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان