Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید بازی فردا تیمش و آلومینیوم سخت و جاندار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تیم آلومینیوم اراک را می‌شناسم و یک فصل هم در این تیم کار کرده‌ام. برای آلومینیوم آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بازی فردا برای دو تیم جاندار و سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: آلومینیوم بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام داد و فکر می‌کنم تیم شان به شرایط آرمانی نسبتاً خوبی رسیده است. تیم ما نسبت به کیفیتی که در سه بازی گذشته داشته است، از نظر امتیازی بهره‌ای نبرده‌ایم. البته دیگر نمی‌خواهم به اشتباهات مکرر داوری در قبال تیمم بپردازم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم روند کیفی خودمان را ادامه خواهیم داد و امسال نسبت به سه فصل گذشته سعی می‌کنم هم ارتقاء فنی و شخصیتی داشته باشیم و هم ان‌شاءالله جایگاه‌مان را ارتقا دهیم.

ربیعی درباره مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: سه، چهار بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت نداریم. جعفری و میثم تیموری نیز مصدوم هستند و تا این دو نفر را فردا قطعا نداریم اما امیدوارم سایر نفرات بتوانند بازی کنند.

وی بیان کرد: پیش از پایان زمان نقل و انتقالات، مرتضی منصوری را جذب کردیم اما نتیجه گرفتم که نباشد ولی مجدداً به لیست تیمم اضافه شد و ۱۰ روزی است که با ما تمرین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اتفاقات رخ داده پیرامون مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: امیدوارم هر کسی که عهده دار کرسی فدراسیون است، ثمره اقداماتش به سود فوتبال شد. فوتبال ما به دلیل حضور در جام جهانی نیازمند وحدت ملی است و آنچه به پروژه حضور ما در جام جهانی کمک می‌کند این است که فارغ از هر گونه نفاق شاهد این باشیم که با وحدت از پروژه جام جهانی عبور کنیم و بازی های خوبی را شاهد باشیم. برای آقای تاج آرزوی سلامتی و توفیق دارم و از زحمات آقای ماجدی تقدیر می‌کنم. امیدوارم محور عدالت و صداقت در تمام امور جاری باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی استانی ورزشی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد