Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار آستارا روز سه‌شنبه در حاشیه این پروژه‌ها تشریح کرد: امروز شاهد افتتاح همزمان ۱۹ پروژه بودیم که از جمله آنها اجرای کانال جوی نهر و جدول کانیو خیابان حافظ، خیابان امام، خیابان مولوی جنوبی، خیابان مصادیق، خیابان شهید مرحبا و خیابان آزادگان جهت دفع آب‌های سطحی روستای ویرمونی و ۲۱۰ متر جوی جدول در لمیر محله بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت رضایی‌پور افزود: همچنین تعریض مسیر کوچه پایین محله مشند، تعریض خیابان، احداث دیوار حائل، احداث جوی آب به همراه کف‌تراشی و شن‌ریزی مسیر و ایستگاه آتش‌نشانی روستای حیران از دیگر پروژه‌های عمران روستایی با مجموع اعتبار ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بود که به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: پنج پروژه برق‌رسانی نیز امروز بهره‌برداری شد که شامل احداث ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک دستگاه پست توزیع هوایی ۱۲۵ کیلو ولت آمپر جهت رفع ضعف برق روستای سیرالیوه، احداث یک دستگاه پست توزیع هوایی به قدرت ۲۰۰ کیلوولت آمپر جهت رفع ضعف برق مشترکین در خیابان شهید نوپا لوندویل، احداث یک هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی جهت تامین برق مشترکین روستایی و تبدیل ۲۲ هزار و ۵۳۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در مجموع با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بود.

در مجموع ۶۰ طرح و پروژه با ارزش یک هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان آستارا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان آستارا که با جمعیت بیش از ۹۱ هزار نفر ۲ بخش و چهار دهستان دارد، در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها آستارا هفته دولت افتتاح پروژه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا هفته دولت افتتاح پروژه آستارا هفته دولت افتتاح پروژه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا