Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:13:56 GMT

مس کرمان 2 گل‌گهرسیرجان؛ بازهم کامبک، بازهم گل بخودی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۸۴۷

مس کرمان 2 گل‌گهرسیرجان؛ بازهم کامبک، بازهم گل بخودی

به گزارش "ورزش‌سه"، این دیدار در شرایطی از ساعت ١٩:٣٠ دقیقه در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز خواهد شد که شاگردان فرزاد حسینی با تجربه دو شکست و یک پیروزی در خانه به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند. البته سوی دیگر این مسابقه امیر قلعه‌نویی و تیمش قرار دارند که با کسب دو تساوی و یک پیروزی از سه مسابقه ابتدایی فصل به این دومین دربی کرمان رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گزارش زنده این دیدار همراه ورزش سه باشید.  

سه‌شنبه - ۸ شهریور 
* مس کرمان - گل‌گهر سیرجان
ورزشگاه باهنر کرمان

داوران: امیر عرب‌براقی، محمدرضا منصوری، مرتضی سلمان‌نژاد و ایمان کهیش
ناظر: حیدر شکورو
ترکیب مس کرمان:
آرمان شهداد نژاد، علی تهامی، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، عارف زینلی(46-شروین بزرگ)، احمد نصیری(61-محمد ستاری)، عارف رستمی(78-علیرضا قادری)، محمد قاسمی نژاد(78-سامان تورانیان)، محمدامین کاظمیان(87-مهرداد آوخ)
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

ترکیب گل‌گهر:
محسن فروزان، مهران درخشان‌مهر(62-شایان مصلح)، مهران گلزاری، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری(78-بهنام برزای)، علیرضا علیزاده، اریک بایناما، محمد خدابنده لو (62-امین پورعلی)، مرتضی تبریزی، کی‌روش استنلی(62-امین قاسمی نژاد)، رضا شکاری
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

???? اخطار

محمد قاسمی نژاد(35) امیرحسین عسگری(77)محمد ستاری(4+90) از مس کرمان

⚽️ شرح گل:

مس کرمان ( 1-0 ): یک پاس قطری بلند و سریع توسط دفاعی میانی مس کرمان در سمت چپ خط دفاعی گل‌گهر به امین قاسمی نژاد رسید و این بازیکن هم با یک چرخش بدون اینکه محوطه جریمه را به درستی ببینند، توپ را به محوطه شش قدم فرستاد تا عارف رستمی که برای زدن ضربه کمین کرده بود، جلوتر از مدافع گل گهر روی تیرک دوم به محل فرود توپ برسد و با یک ضربه بغل پای سرضرب دروازه محسن فروزان را به زیبایی در دقیقه 43 باز کرد.
گل گهر ( 1-1): هنوز دو دقیقه بیشتر از گل مس کرمان نگذشته بود که اینبار محمد خدابنده‌لو که پاسی رو به جلو را در سمت راست خط دفاعی مس دریافت کرده بود، در حین حرکت با کنترلی دیدنی توپ را مهار کرد و در مسیر خود قررار داد تا با عبور از مدافع مس و پاسی زیبا با بیرون پا مرتضی تبریزی را در محوطه شش دم در موقعیت تک به تک قرار بدهد. تبریزی هم اشتباه نکرد و با یک ضربه بغل پای زمینی با پای راست خیلی زود گل مس را پیش از سوت پایان نیمه اول جبران کرد.

مس کرمان ( 2-1): ضربه ایستگاهی ای که از نزدیکی های نقطه کرنر در سمت راست خط دفاعی گل گهر نصیب مس شده بود با ارسال دقیق و سریع عارف رستمی و ضربه سر شروین بزرگ روی تیرک اول که تو

⏱️لحظات حساس:

دقیقه 7: ارسال خطرناک مهدی تیکدری در شرایطی عرض دروازه خالی مس کرمان را رد کرد که کی‌روش مهاجم برزیلی گل‌گهر یک بدن برای قطع کردن این توپ و به ثمر رساندن اولین گل فصلش فاصله داشت.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی گل گهر از موقعیت مناسبی توسط رضا شکاری به شکل زیبایی زده شد ولی تیرک عمودی دروازه مانع از گل شدن ضربه مهاجم تیم میهمان شد.

دقیقه 34: باز هم رضا شکاری در بطن یک موقعیت بسیار خطرناک دیگر از گل گهر بود ولی ارسالی که روی تیرک دوم فرود آمد روی پای شکاری جفت و جور نشد تا سومین فرصت آبی پوشان سیرجانی هم در این مسابقه در سی دقیقه ابتدایی از دست برود.

دقیقه 57: ضربه مرتضی تبریزی به شکل بسیار خطرناکی پس از یک رفت وبرگشت در محوطه جریمه مس راهی اوت شد.

????حاشیه:

*این مسابقه به دلیل مشکل که در پخش زنده تصاویر در مرکز کرمان ایجاد شده، شرایط پخش تلویزیونی را پیدا نکرده و تا حالا که به دقیقه 20 نزدیک می‌شویم این مشکل ادامه دار است.

*یکی از نکات ویژه این مسابقه بازگشت امیر قلعه‌نویی به ورزشگاهی است که یک سال بسیار خوبی را پس از جدایی از تیم ملی در آن تجربه کرد. در آن مقطع سرمربی فعلی مس کرمان یکی از شاگردان اثرگذار نارنجی‌پوشان کرمانی بود که سرمربی گل‌‎گهر در نشست خبری پیش از مسابقه به تمجید از او و صعودش با مس تیز پرداخت.

*از دقیقه 20 مشکل پخش تصاویر زنده تلویزیونی حل شد تا علاقمندان کرمانی از طریق گیرنده های خود این مسابقه را دنبال کنند.

*حضور هواداران کرمانی در ورزشگاه باهنر یکی دیگر از اتفاقات ویژه این دربی است. شاگردان حسین خانی در اولین بازی خانگی فصل مقابل پیکان بدون حضور هواداران بازی کردند.

*این دهمین مسابقه تاریخ دو باشگاه کرمانی در لیگ به شمار می رود. طی مسابقات قبلی 6 پیروزی سهم گل گهر بوده و یک پیروزی سهم مس، سه بار هم مسابقات این دو تیم به تساوی انجامیده است. با این حال آخرین تقابل مس و گل گهر فصل گذشته در جام حذفی بود و شاگردان امیر قلعه نویی در وقت های اضافی موفق شدند گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند و به با نتیجه 2 بر 1 به مرحله بعدی صعود کردند.

*مهدی تیکدری و علیرضا آرتاکه در ترکیب اصلی گل گهر مقابل مس کرمان حضور دارند از آکادمی مس به فوتبال ایران معرفی شده اند.

*در شرایطی که در نیمه اول یکی از مربیان مس کرمان به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفته بود، در شروع نیمه دوم نیز هاشم بیک زاده به همین دلیل با کارت زرد داور جریمه شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی قاسمی نژاد مس کرمان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملوان انزلی و هوادار تهران در چهارچوب هفته بیست و ششم در ورزشگاه سن‌سیروس به مصاف هم خواهند رفت و تیم میزبان برای ادامه روند موفق خود به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهد داشت.

شاگردان مهدی‌تارتار عصر امروز آخرین تمرین خود را پیش از تقابل با هوادار انجام دادند و تمرین سبکی را برای این مسابقه انجام دادند و زیر نظر کادرفنی این تیم راه‌های پیروزی در بازی فردا را مرور کردند.

بازیکنان ملوان در این تمرین بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن کار با توپ را انجام دادند و حجم تمرینات به شکلی بود که بدن‌های آنها برای دیدار فردا آماده باشد و با حداکثر توان در زمین مسابقه حاضر شوند.

مهدی تارتار عملکرد شاگردانش را با دقت زیادی زیر نظر داشت و با توصیه هایی که داشت آنها را آماده دیدار با هوادار، تیم مرموز و سخت‌کوش مسعود شجاعی کرد.

تصاویری از تمرین ملوان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد