Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری مشترک بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه‌های عراق با سفر رایزن فرهنگی این کشور به‌صورت رسمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کاشان، با سفر رایزن فرهنگی کشور عراق به دانشگاه علوم پزشکی کاشان و توافقات بعمل آمده، همکاری های مشترک بین کشور عراق و این دانشگاه بصورت رسمی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به جایگاه مناسب این دانشگاه در نظام رتبه بندی تایمز گفت: با توجه به ظرفیت های علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مقدمات همکاری های رسمی بین کشور عراق و این دانشگاه در نشست مشترکی به نمایندگی رایزن فرهنگی این کشور و معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه فراهم شد.

غزاله مشکدانیان تصریح کرد: با حضور رایزن فرهنگی عراق نقشه راه توسعه همکاری‌های مشترک در سال‌های آینده بین این دانشگاه و کشور عراق ترسیم شد و ما با تمام توان سعی خواهیم کرد، که تمام مفاد این توافقات اجرایی شود تا شاهد ارتقاء بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه باشیم.

وی با اشاره به محورهای این همکاری اظهار داشت: انجام تحقیقات پژوهشی مشترک در حوزه‌های مختلف، تبادل استاد و دانشجو، راه‌اندازی رشته‌های جدید تحصیلی و توریسم سلامت می‌تواند از جمله محورهای همکاری‌های دوجانبه است.

امجد حمید آل مظفر رایزن فرهنگی کشور عراق، نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزنده دانشگاه گفت: تمایل داریم دانشجویان ما در جمهوری اسلامی ایران تحصیل کنند و فرهنگ ایران را بیاموزند. کشور ایران برای ما ارزشمند است و از مسئولان دانشگاه های ایران می خواهیم با ما و دانشجویان عراقی همکاری داشته باشند.

به گزارش برنا، تاکنون با پیگیری های دفتر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و تغذیه از کشورهای هند، تاجیکستان، بنگلادش، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، بحرین و یمن دانشجو پذیرش شده است.

انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان سرچ در گوگل دانشگاه عراق دانشگاه علوم پزشکی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور