Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری رسمی بین کشور عراق و دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، غزاله مشکدانیان ظهر امروز در دیدار با رایزن فرهنگی کشور عراق با اشاره به جایگاه مناسب این دانشگاه در نظام رتبه بندی تایم اظهار داشت: ظرفیت‌های علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سطح قایل قبولی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به وجود شرایط در این شرایط مقدمات همکاری‌های رسمی بین دانشگاه علوم علوم پزشکی کاشان و کشور عراق فراهم شد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های علمی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مقدمات همکاری های رسمی بین کشور عراق و این دانشگاه در نشست مشترکی به نمایندگی رایزن فرهنگی این کشور و معاونین آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه فراهم شد.

مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان ابراز داشت: با حضور رایزن فرهنگی عراق نقشه راه توسعه همکاری‌های مشترک در سال‌های آتی فی مابین این دانشگاه و کشور عراق ترسیم شد و ما با تمام توان سعی خواهیم کرد، که تمام مفاد این توافقات اجرایی شود تا شاهد ارتقاء بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه باشیم.

وی به محورهای این همکاری‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: انجام تحقیقات پژوهشی مشترک در حوزه‌های مختلف، تبادل استاد و دانشجو، راه‌اندازی رشته‌های جدید تحصیلی و توریسم سلامت می‌تواند از جمله محورهای همکاری‌های دوجانبه باشد.

مشکدانیان با بیان اینکه تنها 20 دانشگاه در کشور شرایط پذیرش دانشجویان عراقی را کسب کردند، تصریح کرد: پیش از این اگر دانشجویان عراقی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحصیل می‌کردند مدرک ارائه شده در عراق مورد قبول نبود و با توجه به کسب رتبه‌های برتر در نظام رتبه‌بندی مدرک این دانشگاه مورد موافقت کشور عراق قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای جذب دانشجو هیچ محدودیت در تعداد وجود ندارد، تاکید کرد: تنها محدودیت در جذب معدل دانشجویان است که باید از 100 حداقل نمره 90 ا کسب کرده باشند و زیر 90 امکان جذب دانشجو وجود ندارد.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در حال حاضر 10 دانشجوی عراقی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: مکاتبات لازم در زمینه پذیرش مدرک تحصیلی این دانشجویان در حال انجام است و امیدواریم تا به نتیجه برسد.

امجد حمید آل مظفر رایزن فرهنگی کشور عراق، نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات ارزنده دانشگاه اظهار داشت: تمایل داریم دانشجویان ما در جمهوری اسلامی ایران تحصیل کنند و فرهنگ ایران را بیاموزند و کشور ایران برای ما ارزشمند است و از مسئولان دانشگاه‌های ایران می خواهیم با ما و دانشجویان عراقی همکاری داشته باشند.

امیرعبداللهیان: توسعه همکاری‌ها با بولیوی مورد توجه ایران اعلام آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای همکاری با اصحاب رسانه برای ایجاد فضای نخبگانی در کشورایران و نیجریه در حوزه انرژی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند

به گزارش تسنیم؛ تاکنون با پیگیری های دفتر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و تغذیه از کشورهای هند، تاجیکستان، بنگلادش، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، بحرین و یمن دانشجو پذیرش شده است.

انتهای پیام/801

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق رایزن فرهنگی کشور عراق رسمی بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان