Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم و نمازگزاران حسینیه اعظم مهدی‌شهر که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: برپایی میز خدمت در نماز جمعه در دستور کار فرمانداران است.‌

وی اضافه کرد: از محل سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان، خدمات و اقدامات قابل‌توجهی به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان ادامه داد: اقدامات مرتبط با جانمایی قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر به انجام رسیده و این مهم محقق خواهد شد.‌

هاشمی عنوان کرد: اعتبار لازم برای راه دسترسی به بیمارستان مهدی‌شهر تخصیص یافته و مراحل مطالعاتی آن در حال انجام است.‌

وی افزود: پیگیری دغدغه‌مندی مردم در حوزه بهداشت و درمان توسط مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان در حال انجام است و اختصاص چند پزشک متخصص و افزایش ساعت کار درمانگاه مهدی‌شهر، به‌عنوان آغاز این اقدام محسوب می‌شود.‌

استاندار سمنان گفت: طی یک سال گذشته، تاکنون به بیش از ۲۴۰ روستای استان سمنان سفر و با مردم خوب این مناطق دیدار و گفت‌وگو کرده‌ام.‌

هاشمی تصریح کرد: به‌زودی کاروان خدمت با حضور اینجانب و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان را در شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌کنیم.

در این برنامه جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان نیز حضور داشتند و پاسخگوی سؤالات مردم بودند.‌

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی قطب دامپروری مهدی شهر علوم پزشکی سمنان هفته دولت در مهدی شهر دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با مردم استان سمنان مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود

استاندار قم با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، گفت: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن تأکید شده که امور خود را با خرد جمعی پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه انسان یک موجود اجتماعی است، مطرح کرد: خلقت انسان به‌صورتی بوده است که باید مشکلات خود را به‌صورت اجتماعی و گروهی حل کند.

استاندار قم با بیان اینکه نکات بسیاری در رابطه با اهمیت شورا و نقش خواص در شوراها وجود دارد، عنوان کرد: شوراها ارتباط نزدیک‌تری با مردم دارند و بهتر از مشکلات آگاهی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصل هدف خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار باشیم که خداوند توفیق خادمی و نوکری مردم را به ما داده است.

آقامیری با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، تصریح کرد: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اصالت روستا را نیز تبدیل به شهری کرده‌ایم، یادآور شد: روستا باید خودگردان بوده و محصولات مورد نیاز خود را توسط مردم تأمین کند.

استاندار قم با بیان اینکه البته واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود، گفت: قطعاً با شورایی که خوش‌نشین را از افراد مهاجر تشخیص ندهد، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان خواهد بود، اذعان کرد: عملکرد 11 نفر از مدیران کل استانی در حال بررسی است و قطعاً اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند