Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:47:21 GMT

تشکر ویژه ساکت الهامی از محمدرضا زنوزی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۱۲۴۷

تشکر ویژه ساکت الهامی از محمدرضا زنوزی

به گزارش ورزش سه، ساکت الهامی که به دلیل ساعت پرواز اعضای تیم هوادار به تبریز در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکرده بود، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه عنوان کرد: خیلی خوشحالم در شهر مادری ام که بهترین خاطرات زندگی ورزشی ام در آن با پرشورها رقم خورده، حضور دارم؛ مایه افتخار من است که فردا همه آنها را در استادیوم می‌بینم و این مسئله می‌تواند بهترین پیامد بازی برای من باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص مسابقه فردا گفت: هر دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج دارند. با توجه به حضور تماشاگران فکر می‌کنم فردا یک بازی کاملا تاکتیکی و بسیار پرفشار و باانرژی باشد و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش استفاده کند، برنده مسابقه خواهد بود و قطعا بچه های ما به این مسئله واقف هستند.

الهامی درباره مصدومان و محرومان تیمش توضیح داد: همیشه گفته‌ام دوست دارم درباره بچه هایی که هستند، صحبت کنم. قطعا همه بچه های هوادار صحیح و سالم هستند و برای یک بازی سخت در مقابل هواداران پرشور و تراکتور آماده هستیم.

او درباره حس و حال اولین حضور در تبریز پس از قهرمانی گفت: حس خیلی خوبی دارم. کاش الان سوت بازی زده می‌شد؛ فقط دوست دارم شور تماشاگران را ببینم‌. انشاالله فردا پذیرای آنها خواهیم بود و خیلی دوست دارم استادیوم را پر جمعیت ببینم و حتی بانوان، مادران و خواهران عزیز هم به استادیوم بیایند و شاهد یک فوتبال زیبا باشند چون اینجا شهری است که تراکتور در سفره مردم است. هویت سرمربیگری من همیشه از این شهر و این تیم خوب و مردم است.

الهامی ادامه داد: جا دارد دوباره از آقای زنوزی تشکر ویژه ای داشته باشم چون انسان باید قدرشناس باشد؛ تا آخر عمر طرفداران تراکتور و زنوزی در قلب من هستند و همیشه برای آنها وام‌دار هستم. درست است که با این تیم قهرمان شدم ولی اینها به من هویت دادند و من قهرمان شدم.

سرمربی هوادار درباره نتایج این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: نسبت به فوتبالی که بازی کردیم می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. نمی‌خواهم مسببش را بگویم و مثل بقیه نیستم که گیر بدهم که این اتفاقات رخ داد. ما در بازی ۶-۷ امتیازی هستیم اما در جدول ۴ امتیازی هستیم؛ جایگاه بدی نداریم اما مطمئنا با فوتبالی که بازی می‌کنیم به جایگاه بهتری می‌رسیم. به بچه هایم ایمان دارم و اگر نداشتم نمی‌آمدم؛ مطمئنم این بچه ها شرایط خیلی خوبی را در ادامه لیگ رقم خواهند زد.

وی درباره قضاوت سید رضا مهدوی در مسابقه با تراکتور گفت: یکی از داوران خوب کشورمان داور بازی فردا است. داوران‌ ما مجموعه خیلی خوبی هستند؛ من تا اینجا علی‌رغم همه اتفاقات در صحبت هایم از داوران تشکر کردم. خوشحالم که خدا این صبر را به من داده و امسال با خودم تمرین می‌کنم که برای داوران احترام خاصی قائل باشم؛ آقای مهدوی هم از این قاعده مستثنی نیست و جزو داورانی است که مدیریت و دوندگی خوبی دارد. شاید برخی به بازی نیمه تمام سال قبل پرسپولیس اشاره کنند اما این موضوع ربطی به ما ندارد و فردا یک بازی دیگر بین ما و تراکتور است. قطعا مردم شاهد یک بازی زیبا و جذاب خواهند بود.

ویدئو: 258907

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرسپولیس را شکست بدهد و به دور بعد راه پیدا کند. مهدی لیموچی در این مسابقه گل اول آلومینیوم را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص این دیدار گفت: فکر می‌کنم همه علاقه‌مندان به فوتبال از دیدن این دیدار پرگل لذت بردند؛ بازی‌ای که ما در آن دو بار عقب افتادیم، ولی توانستیم با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم و موقعیت زیاد خلق کنیم. می‌دانستیم می‌توانیم در این بازی برنده باشیم و کامبک بزنیم آن هم مقابل پرسپولیس که در این سالیان اخیر بهترین تیم ایران بوده است.

وی افزود: باید بگویم در مجموع تیم ما سرتر از پرسپولیس بود و آمار و ارقام نیز به خوبی نشان می‌دهد که ما در این بازی چقدر خلق موقعیت کردیم. نشان دادیم تیم ما لیاقت صعود به مرحله بعد را دارد و قطعا در ادامه نیز با انگیزه بیشتری در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

مهاجم آلومینیوم در واکنش به این سوال که چگونه دو بار اختلاف دو گل را مقابل پرسپولیس جبران کردند عنوان داشت: اتفاق خاصی رخ نداد. بین دو نیمه مجتبی حسینی به ما گفت که می‌توانید به بازی برگردید فقط به خودتان و فوتبالی که بازی‌ می‌کنید اعتماد داشته باشید. مهم این است که بتوانید گل اول را بزنید و بعد به بازی برمی‌گردید و همین نیز شد.

لیموچی درباره شانس قهرمانی آلومینیوم در جام حذفی عنوان کرد:‌ اگرچه تیم خوب پرسپولیس را حذف کردیم و به جمع ۸ تیم برتر رسیدم اما خیلی زود است که از حالا در مورد فینال و قهرمانی صحبت کنیم. در جام حذفی هر بازی حکم یک فینال را دارد و ما باید بازی به بازی پیش برویم. قطعا به قهرمانی در این جام هر روز فکر می‌کنیم. امیدوارم با تلاش و همت کادرفنی، بچه‌ها و مجموعه باشگاه به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به اینکه چه دلیلی دارد که پرسپولیس همواره مقابل آلومینیوم اراک به مشکل می‌خورد؟ گفت: فکر نمی‌کنم دلیل خاصی داشته باشد. ما امسال واقعا تیم خیلی خوبی داریم که همه تیم‌ها را اذیت کردیم و از لحاظ فوتبالی تیممان نمایش خوبی دارد و نظم خوبی داریم که این امر باعث شده امسال دو بار تیم خوب پرسپولیس را شکست بدهیم. در بازی رفت نیز مستحق باخت نبودیم و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه این تیم در ورزشگاه خلق کردیم.

مهاجم آلومینیوم اراک در مورد دیدار حساس این تیم با فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: قطعا بازی خیلی سختی را پیش رو داریم. فولاد تیم ریشه‌دار، مردمی و پر امکانات در فوتبال ایران است که واقعا جایگاهش در جدول نباید این باشد. البته باید بگویم لیاقت تیم ما این است که در بین تیم‌های بالای جدول باشد. هر بازی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم دل مردم اراک را شاد کنیم.

لیموچی در مورد حضور در آخرین اردو تیم ملی اظهار داشت: واقعا لذت‌بخش بود. هر بازیکنی دوست دارد تا پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بر تن کند و خدا را شاکرم که این لطف شامل حال من هم شد. قطعا تلاش خود را بیشتر خواهم کرد تا این موضوع تداوم داشته باشد و حضور مستمری در تیم ملی داشته باشم. جا دارد از امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که به ما جوانان اعتماد کرده است و دارند نسل جدیدی را وارد تیم ملی می‌کنند. بازی در کنار بازیکنان باتجربه و فوق‌العاده‌ای که تیم ملی دارد خیلی خوب است و می‌شود از هر کدام چیزی‌های زیاد یاد گرفت و از تجربیات آنها درس گرفت و به آینده فوتبالی خود اضافه کرد.

وی در پایان در خصوص پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری به این بازیکن عنوان کرد: اکنون تمام تمرکز من روی آلومینیوم اراک است و صحبت درباره این موضوع درست نیست. من تمام تلاشم را می‌کنم تا با آلومینیوم به موفقیت برسم و ان‌شاءالله در آخر فصل به جای برسیم که لیاقت آن را داریم. قطعا اگر پیشنهادی باشد سر فرصت مناسب به آن فکر می‌کنم و تصمیم گیری می‌کنم ولی الان تمام تمرکزم برای باشگاه بزرگ آلومینیوم است و در آخر فصل همه چیز را به باشگاه می‌سپارم تا تصمیم‌گیری کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود