Web Analytics Made Easy - Statcounter

توسعه و احیای صنعت گیاهان دارویی جز با استفاده از فناوری‌های نوین و ایده‌ها و خلاقیت‌های دانشی و تخصصی میسر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ بر همین اساس دومین فراخوان جذب تیم‌های استارتاپی‌ در زمینه تولید مواد اولیه و محصول نهایی طبیعی در 7 حوزه فناورانه با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط شتاب‌دهنده زردبند منتشر شده است تا جذب ایده‌های نوآورانه مرتبط با صنعت گیاهان دارویی تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده‌هایی که بتوانند 7 عرصه «محصولات نهایی دارویی و مکمل»، «فرآوری ضایعات محصولات کشاورزی»، «خالص سازی مواد موثره گیاهی»، «نگهدارنده های طبیعی»، «طعم دهنده‌های طبیعی»، «آنتی اکسیدان‌های طبیعی» و «خوراک دام و طیور» را توسعه دهند؛ می توانند از مزایا و خدمات حمایتی این فراخوان و شتاب دهنده استفاده کنند.

تیم‌های استارتاپی متقاضی مشارکت در این فراخوان و صاحبان ایده تا پایان آبان‌ماه سال 1401 مهلت دارند تا طرح‌های خود را ارسال کنند.

برگزیدگان از خدماتی چون برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی و کمک به تیم‌های استارتاپی برای تکمیل ایده و طرح، ارائه مشاوره‌ها و خدمات تخصصی به استارتاپ‌ها برای تکمیل طرح کسب و کار، کمک به تولید محصول اولیه در مقیاس آزمایشگاهی، انجام فرآیند بازاریابی و جذب مشتری برای محصول یا دانش فنی تولید شده، تسهیل و تسریع فرآیند اخذ مجوزهای تولید، کمک به راه اندازی خط تولید و یا فروش دانش فنی و ارائه مشاوره‌ها و خدمات تخصصی به تیم‌ها برای ورود به بازار بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محصولات کشاورزی حمایت تولید کمک رونق تسهیل گل و گیاه راه اندازی تخصص ضایعات استارتاپی شتاب دهنده ایده های برتر فناوری های نوین مواد اولیه توسعه و تقویت کسب و کار صنعت گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی