Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید از نتیجه بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان راضی نیست.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر بخیر بازی سختی بود اما مساله سختی که وجود داشت، بازی کردن در دمای ۴۰ درجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول تا ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و حریف تا ۳۰ دقیقه اول خوب کار کرد اما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و چند موقعیت ایجاد کردیم.

او ادامه داد: تمام‌کنندگی خوبی نداشتیم و امیدوارم این مساله را بهبود ببخشیم. این نتیجه مطلوب ما نبود و ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. با وجود اینکه حریف خوبی داشتیم اما دمای بازی شرایط سختی برای ما ایجاد کرد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ریکاردو ساپینتو استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در یک بازی خانگی که بازیکن ایرانی‌اش در نیمه دوم به میدان رفت، حریف خود را گلباران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌دوم اردویژه هلند، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فاینورد نایب قهرمان رقابت‌ها میزبان زوله تیم دوازدهم جدول بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

در این بازی که علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی فاینورد در دقیقه 57 به جای ایوانوسک به میدان رفت، آیاسه یوئدا در دقیقه 33، ایوانوسک در دقیقه 41، سانتیاگو خیمنس در دقایق 67  (پنالتی) و 82 و لوتشارل گیرترویدا در دقیقه 82 گلزنی کردند.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت جهانبخش

 

فاینورد با این نتیجه 78 امتیازی شد و فاصله‌اش را با آیندهوون قهرمان زودهنگام مسابقات به 9 امتیاز کاهش داد.

از فصل جاری اردویژه تنها دو هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم