Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با روی کار آمدن دولت و مجلس انقلابی باید با تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات همت کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ عصر سه شنبه با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، اعلایی استاندار و رجب رحمانی نماینده تاکستان و رئیس مجمع نمایندگان استان، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید امامی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب رحمانی در این جشنواره گفت: خدمت رسانی در شرایط کنونی بسیار اهمیت دارد و در توسعه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز همه کارها بر پایه خدمت رسانی تعریف شده است.

وی بیان کرد: برنامه ششم رو به پایان است و در برنامه هفتم با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برای رفاه اجتماعی کارکنان دولت فکری اساسی خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: پاداش ۳۰ سال خدمت و میانگین دو سال آخر حقوق در مجلس انجام شده تا کارکنان دولت هم از خدمات رفاهی برخوردارشوند.

رحمانی اظهارداشت: با روی کار آمدن این دولت و مجلس انقلابی باید همه برای سازندگی تلاش مضاعف کنیم و انگیزه خدمت بیشتری داشته باشیم.

وی ااضافه کرد: همه بایستی با دلسوزی و کار نیک کردن دنبال خدمت بی منت و پاسخگویی به مردم باشیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: یکی از مولفه های وحدت ملی این است که مردم احساس خدمت کنند و پایگاه ملی خدمت صادقانه است.

رحمانی گفت: با ساعت کاری کشور اداره نمی شود و همه باید از رجایی و بابایی و ابوترابی الگو بگیریم و با تلاش شبانه روزی برای گره گشایی از مشکلات همت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای تدوین برنامه هفتم آماده دریافت دیدگاه کارشناسان و مدیران استان هستیم.

در ادامه از 17 دستگاه برتر، شهردار و فرماندار نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم