Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اخبار منتشر شده درباره استخدام روحانی‌ها در بانک‌ها را تکذیب کرد. محمدرضا پورابراهیمی با انتقاد از انتشار اخبار نادرست در برخی از رسانه‌ها مبنی بر استخدام ۲۰ هزار روحانی در بانک‌ها پس از تصویب طرح بانکداری جمهوری اسلامی، گفت: برای نظارت بر حسن اجرای احکام شرعی در حوزه نظام بانکی شورای فقهی در بانک مرکزی تشکیل می‌شود که رکنی از ارکان بانک مرکزی محسوب می‌گردد و این اولین اتفاق در قانون جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای فقهی بانک مرکزی و اجرای قوانین در هر بانک اصلی کشور و نه شعبات آن‌ها یک ناظر تعیین می‌شود افزود: به ازای مجوز هریک از بانک‌های دولتی و بانک‌های خصوصی که در کشور فعالیت دارند یک ناظر برای نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای فقهی تعیین می‌شود که گزارشات را به رئیس کل بانک مرکزی و شورای فقهی ارائه می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع ارتباطی به جذب روحانی در هر شعبه از بانک‌ها ندارد، عنوان کرد: اخبار منتشر شده در خصوص استخدام ۲۰ هزار ناظر روحانی در بانک‌ها موضوعیت ندارد و به صورت مثال اگر بانک ملی در کل کشور ۳ هزار شعبه هم داشته باشد تنها یک روحانی به عنوان ناظر برای این ۳ هزار شعبه انتخاب می‌شود و گزارش نظارتی خود را ارائه می‌کند بدون اینکه معاونت و یا کارمندانی داشته باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی بانک طرح بانکداری جمهوری اسلامی شورای فقهی بانک مرکزی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟