Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:10:14 GMT

۳۱۶ پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۲۲۴۳

۳۱۶ پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی رونمایی شد

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشوری، ۳۱۶ پروژه مخابراتی آذربایجان شرقی رونمایی شد.

تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در آیین رونمایی از پروژه‌های مخابراتی استان اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های پیش رو، در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت سیزدهم، اقدامات قابل توجهی از طریق مخابرات آذربایجان شرقی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون حدود ۳۶ شهرک استان در بستر فیبر نوری قرار گرفته و قرارداد ۱۳ شهرک نیز بسته شده است که بزودی فیبر نوری آن منطقه‌ها نیز تکمیل می‌شود.

وی افزود: فیبر نوری در کل شهرهای استان سرویس رسانی شده است و امکان دریافت سرویس‌های باند پهن اینترنت در سرعت‌های بالاتر در بستر فیبر نوری توسط مخابرات استان فراهم شده است.

محمدی گفت: جهت ساخت ایرانی هوشمند در بستر انقلاب اسلامی، توسعه‌ی فراگیر این زمینه بسیار حیاتی بوده و در صورت تحقق برنامه‌های فیبر نوری، امکان کاهش و به حداقل رساندن هزینه‌های مازاد تحمیلی به دولت و جامعه و افزایش ضریب اقتصادی دیجیتال محقق و ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و انقلابی امیدوارم، پروژه‌های موجود در آذربایجان شرقی محقق شود چراکه با ساخت بیشتر بستر فیبر نوری، استان ما می‌تواند نمونه‌ای بارز با متخصصان خبره در کشور شود.

هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان برای ۳۱۶ پروژه استان اختصاص یافت

سیاوش شهبازی، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: ۳۱۶ پروژه مخابراتی با هزینه بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در حوزه‌های بستر سازی فیبر نوری، انتقال، دیتا، سرویس‌های ftth، vdcl، adsl و تلفن ثابت در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در سه ماه اخیر انجام شده و باعث شده‌است تا رویکرد مخابرات به صورت فیبر به منازل انتقال یابد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مخابرات آذربایجان شرقی ۳۱۶ پروژه فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری