Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال گفت: سرویس، دفاع روی تور و توپ‌های برگشتی، حربه‌هایی هستند که برای پیروزی تیم لازم است ولی تیم ایران در دفاع روی تور چندان خوب عمل نکرد. - اخبار ورزشی -

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین اظهار داشت: بازیکنان ایران در بازی با آرژانتین، مسلط بر میدان بودند و سرویس‌های خوبی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع، شاهد، مسابقه پرهیجانی بودیم.

رئیس هیئت والیبال خراسان اظهار داشت: سرویس، دفاع روی تور و توپ‌‌های برگشتی، حربه‌هایی هستند که برای پیروزی تیم لازم است ولی تیم ایران در دفاع روی تور چندان خوب عمل نکرد و دفاع‌های کمی انجام داد.

قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی مقابل مصر اظهار داشت: تیم ایران در دو ست، خیلی مسلط و روان برنده شد. بازیکنان ایران در ست‌های بعدی اما حریف را دستکم گرفتند و بازی پرنوسانی به نمایش گذاشتند. بازیکنان ایران نباید با این گونه بازی‌‌ها، شخصیت تیمی خود را زیر سوال ببرند. ایران، نامی بزرگ در والیبال امروز جهان است و رقیب ایران، تیم‌های بزرگ جهان هستند. مقابل حریفانی مثل مصر باید با قدرت بازی کنیم چون تیم‌های تراز اول جهان، حساب ویژه‌ای روی ما باز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ست‌های سوم و چهارم مقابل مصر در واقع گرم کردن حریف بود. باید نوسان عملکرد بازیکنان را کم کرد چون ممکن است در بلند مدت برای تیم ملی آسیب‌زا باشد. تیم ایران برای باقی ماندن در بین قدرت‌های جهان، مجبور است باثبات و منطقی بازی کند.

قوچان‌نژاد در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل هلند گفت: پیروزی مقابل هلند، نیاز به تمرکز بالا و نوسان کم دارد.

رئیس هیئت والیبال خراسان به حضور نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال اشاره کرد: سهمیه ورود به لیگ برتر را به قیمت 2 میلیارد تومان خریدیم و با عجله در حال برنامه‌ریزی هستیم. سرمربی و بازیکنان تیم، انتخاب شده‌اند و از سوی مدیران تیم معرفی خواهند شد. از من هم خواسته‌اند کنار تیم باشم که در حد توان به آنها کمک خواهم کرد.

والیبال قهرمانی جهان| صعود تیم ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مصر

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران والیبال والیبال قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران والیبال دفاع روی تور قوچان نژاد تیم ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!