Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: پرسپولیس امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود تا چهارمین بازی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر را برگزار کند. شاگردان گل‌محمدی پیش از این از سه مسابقه ۵ امتیاز گرفته و رفته رفته به صدر جدول نزدیک شده‌اند.

به گزارش فرارو، پرسپولیس درحالی مهیای این تقابل خانگی می‌شود که در هفته‌های گذشته دروازه‌اش باز نشده و خط دفاعی خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مصدومیت فرشاد فرجی، یکی از دو مدافع میانی پرسپولیس در دیدار‌های اخیر شرایط را برای بازی با صنعت‌نفت متفاوت کرده و پرسپولیس باید با یک مدافع میانی جدید کار را شروع کند. البته مطابق با انتظار و آنطور که سرمربی پرسپولیس تایید کرده قرار است بعد از هفته‌ها دوری، در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی از ابتدا در ترکیب سرخ‌های تهرانی به میدان برود تا به نوعی سورپرایز گل‌محمدی برای بازی امشب باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!