Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر مکلف لبنان در سخنانی بر تشکیل دولت جدید این کشور در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نجیب میقاتی، نخست‌وزیر لبنان با اشاره به موضوع تشکیل دولت جدید کشورش اظهار کرد: درحال حاضر صحبت‌ها پیرامون انجام تغییرات دولتی است و موضوع تغییرات و اصلاح مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر تشکیل دولت جدید لبنان در سریع‌ترین زمان ممکن، به اخبار منتشر شده مبنی بر وجود اختلافات میان وی و میشل عون، رئیس جمهوری لبنان اشاره کرد و گفت: روابطمان با میشل عون خوب است.

میقاتی افزود: مهم ترین مسئله انتخاب رئیس جمهور است. میشل عون خواستار بزرگ تر کردن دولت به ۳۰ عضو با اضافه کردن چند وزیر مشاور است.

وی در این باره تصریح کرد: این موضوع مشکل جدیدی را در زمینه معرفی و انتخاب وزرا ایجاد می‌کند که ما در برهه کنونی به آن نیازی نداریم.

میقاتی همچنین بر ضرورت دستیابی به حمایت نمایندگان سنی منطقه "عکار" و ولید جنبلاط، رئیس حزب سوسیال ترقی‌خواه در راستای ردی اعتماد به دولت تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجیب میقاتی میشل عون تشکیل دولت لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • امیدواری برای توسعه روزافزون روابط دوجانبه ایران و آفریقای جنوبی
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس‌جمهور: بازدید از اکسپوی تهران فرصتی بسیار ارزشمند برای آشنایی آفریقا با ظرفیت‌های ایران است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است