Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:27:32 GMT

ایجاد جاده مناسب در منطقه بیدان کوهبنان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۰۹۶۲

ایجاد جاده مناسب در منطقه بیدان کوهبنان

 سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: کلنگ‌زنی تامین روشنایی ورودی روستای گیتری، بهره برداری از پروژه زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستای عباس آباد از جمله طرح‌های ششمین روز از هفته دولت بود.

او افزود: اتمام عملیات سرریز‌های سنگ و سیمان بند‌های خاکی بالا دست فیدکوئیه از دیگر طرح‌هایی است که می‌تواند به ذخیره آب‌های سطحی و افزایش آب قنوات و چشمه‌های منطقه اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: یکی از خواسته‌های بحق مردم منطقه بیدان که متشکل از چندین روستا و آبادی کوچک و بزرگ است داشتن جاده مناسب و آسفالت بود که این مهم به همت دولت مردان اجرایی شد و فاز اول این جاده به طول سه کیلومتر به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری کوهبنان افزود: منطقه بیدان خواجه که از قدمت بالایی برخوردار است دارای خانه‌های سنتی قدیمی است لذا به منظور رفاه حال اهالی و مسافران آسفالت معابر این روستا در دستور کار قرار گرفت و امروز طرح هادی این روستا به بهره برداری رسید.

 رضا مصلح رئیس منابع طبیعی کوهبنان نیز گفت:پروژه احداث ۳ مورد بند خاکی تراکمی زیر حوزه فیدکوئیه حوزه آبخیز بیدان خواجه کوهبنان در سال ۱۳۹۸ از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان شروع شد.

او تصریح کرد: اجرای سه مورد سرریز سنگی ملاتی بند‌های مذکور هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات مناطق کمتر برخوردار در اسفند سال ۱۴۰۰ استارت خورد و خدا رو شکر مرداد ماه سالجاری به اتمام رسید و امروز به بهره برداری رسید.

 در ششمین روز از هفته دولت میز خدمت با حضور سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راهداری و دهیاری در مسجد جامع روستای بیدان خواجه برگزار شده و به سوالات و خواسته‌های مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.
در ا‌دامه اسفالت معابر سلمانشهر و پارک چنار طغرالجرد با حضور مهندس شهسواری مدیر کل دفتر امورشهری و شورا‌های استانداری کرمان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میزخدمت بندهای خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است