Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام در یک اقدام فرهنگی، به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، با حضور معاون وزیر آموزش برونئی و دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه جمهوری اسلامی ایران از کتاب داستان هد هد و سیمرغ برگرفته از کتاب منطق‌الطیر شیخ عطار نیشابوری در مدرسه بین‌المللی این کشور رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب توسط سفارت با همکاری نزدیک موسسه خواندن و سوادآموزی برونئی برای کودکان برونیایی بازنویسی شده است.

حمیرا ریگی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برونئی، طی سخنرانی خود، ضمن اشاره به انفجار تروریستی در دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ که منجر به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از دولتمردان شد، افزود، دانش‌آموزان باید در زندگی خود هدف داشته باشند و پیام این داستان برای دانش‌آموزان این است که با صبر و تحمل سختی‌ها، با سخت کار کردن و کار تیمی تحت رهبری خردمندانه به هدف خود می‌رسند.

در پایان بخش مراسم، اجرای زنده داستان توسط گروه تئاتر دانشگاه مهندسی برونئی دارالسلام بود که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

برچسب‌ها هفته دولت جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه هفته دولت جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» نوشته اعظم مهدوی به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» (واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی) است.

داستان «همه‌ش مال جوجه باشه!» درباره دوستی است؛ چیزی که اگر بهترین چیز دنیا نباشد، حتما یکی از بهترین چیزهاست. قصه کوتاه کتاب هم با روز جشن تولد کرگدن کوچولو شروع می‌شود که کلی کادو و هدیه دریافت کرده اما جوجه کوچولو می‌گوید همه این‌ها مال منه!

جوجه این‌داستان در نهایت یاد می‌گیرد دوستی ارزش بیشتری دارد و باید بگوید همه این‌ها مال ماست! نه این‌که بگوید مال منه!

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6097081 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا