Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی روسای انجمن‌ها و کمیته‌هایی که به تازگی از فدراسیون ورزش‌های همگانی جدا و در ذیل فدراسیون آمادگی جمسانی تعریف شده‌اند با جدایی از این فدراسیون و حضور در فدراسیون جدید مخالفت کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، فدراسیون همگانی نوشته است که وزارت ورزش و جوانان در تصمیمی یکطرفه و برخلاف دستورالعمل خود، انجمن آمادگی جسمانی را به فدراسیونی جدید تبدیل کرد و به دنبال آن ۲۶ انجمن، کمیته و گروه زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی را از این فدراسیون جدا و اعلام کرد آنها به فدراسیون آمادگی جسمانی منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دنبال این تصمیم وزارت ورزش، روسای انجمن‌ها، کمیته ها و گروه های «کتل بل»، «دوچرخه سواری ثابت»، «تمرینات کاربردی در ورزش»، «کراس ترینیگ»، «آمادگی جسمانی»، «باروسول»، «یوگا»، «کلیستنیکس»، «ورزآرا»، «پیاده روی»، «ورزش در آب» و ... با ارسال نامه‌هایی جداگانه به افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به این تصمیم وزارت ورزش اعتراض و مخالفات خود با جدایی از فدراسیون همگانی را اعلام کردند.

به گزارش ایران اکونومیست،‌ این اتفاق در حالی است که وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی خود را برای جدایی برخی از این انجمن‌ها از فدراسیون همگانی و الحاق به فدراسیون آمادگی جسمانی گرفته و تامین کننده بودجه و سیاست‌های اجرایی این انجمن‌هاست. 

باید دید که موضع وزرارت ورزش در قبال این اتفاق چه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فدراسیون ورزش‌های همگانی ، فدراسیون آمادگی جسمانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون آمادگی جسمانی فدراسیون آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش وزارت ورزش انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج