Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا فاتحی در نشست خبری گفت: اشترانکوه به تنهایی می تواند اقتصاد کل منطقه را متحول کند پدر این راستا بنا بر پیش بینی ها کمپ کوهنوردی مستقر روستای تیان در دامنه اشترانکوه تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛محمدرضا فاتحی امروز در نشست خبری با   اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت در شهرستان ازنا ۴۴ پروژه کلنگ زنی ، بهسازی، افتتاحیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان داشته ایم که رقم قابل توجهی است.

فرماندار ازنا  با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور ، استاندار و دیگر مسئولان به شهرستان ازنا ، افزود:  منطقه ویژه اقتصادی ازنا ظرفیت بی نظیر توسعه لرستان است و سفرهای متعدد مسئولان کشوری به ازنا مبین این مطلب است.

فاتحی با اشاره به اینکه برخی به اسم سرمایه گذار وارد ازنا می شوند ولی قصد سرمایه گذاری ندارند ، تصریح کرد: فرماندار بعنوان نماینده دولت میبایست این ادعاها را راستی آزمایی کند و در کنار این موضوع بنا را بر شغل پایدار جوانان در ازنا گذاشته ایم و مهمترین برنامه‌دولت سیزدهم اشتغال پایدار است .

او بیان کرد:  اولویت مسئولان و مردم راه اندازی فولاد ازناست و امیدواریم با پیگیریهای انجام شده است این پروژه بزودی به بهره برداری برسد.

فاتحی ظرفیت شهرستان ازنا در همه بخشها را بی نظیر توصیف کرد و یاد آور شد: اشترانکوه به تنهایی می تواند اقتصاد کل منطقه را متحول کند و قرار است کمپ کوهنوردی مستقر روستای تیان در دامنه اشترانکوه تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح شود و بالقوه کردن ظرفیت گردشگری ازنا یک اراده همگانی را میطلب و مردم باید پای کار بیایند.

فاتحی با بیان  اینکه در روز معارفه خود در شهرستان ازنا بلافاصله از جاده ازنا اراک بازدید کردم ، تاکید کرد:  استاندار لرستان، معاونان استاندار ، رئیس مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون عمران و معاون رئیس جمهور از این جاده بازدید کرده اند و همت خود را گذاشته ایم تا پایان سال ۱۴۰۱ چهارخطه این محور تکمیل گردد.

فرماندار ازنا اضافه کرد:  بیشتر مردم ازنا و درود و دیگر شهرهای لرستان در این جاده تردد دارند و عزیزان بسیاری در این جاده از دست رفته اند.

او ضمن تقدیر  از بخشدار مرکزی ازنا بابت تلاش جهت تکمیل سد، گفت : گرچه سیل اخیر باعث کم فشار شدن آب ازنا شد ولی وجود سد کمندان از بروز سیل و خسارات عمده به کشاورزان و ساکنان پایین دست جلوگیری کرد که لازم است  از امور آب ، هلال احمر ازنا و سایر دستگاهها تشکر می کنم.

فاتحی خدمت گزاری به مردم و افزایش رفاه نسبی را اولویت دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد : در کنار این موضوع شبانه روز تلاش میکنیم تا پروژه های موجود در شهرستان ازنا در همه بخشها تکمیل شود و از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

فرماندار ازنا در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص محور ازنا اراک و رایزنی با مسئولان استان مرکزی نیز  گفت:  فقط یکی از رایزنی ها با مسئولان استان مرکزی جهت جاده ازنا اراک رسانه ایی شده است و نشستهای متعدد از قبل شروع شده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

او‌ در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص تصفیه خانه فاضلاب ازنا نیز یاد آورشد : برای تخصیص اعتبار رایزنی هایی با امور آب لرستان و سایر مسئولان داشته ایم و با راه اندازی تصفیه خانه شهر ازنا مشکل رفع بوی بد رودخانه در محدوده چالسپار و گرجی رفع خواهد شد ضمن اینکه شاخص بهداشت عمومی افزایش خواهد یافت.

فاتحی با اشاره  به مدیریت شهری ازنا ، گفت: دولت سیزدهم بنا دارد به شهرداری ها کمک کند . سعی کرده ایم با رایزنی های صورت گرفته حقوق هیچ کارگری عقب نیفتد . گرچه شهرداری از اداراتی است که نیروی زیادی دارد و مدیریت این حجم از نیرو مهارت خاص خود را می طلبد.

انتهای پیام 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشترانکوه فرماندار ازنا کمپ کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند

پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پیاده‌روی خانوادگی بجنورد در حالی برگزار شد که به دلیل بی‌تدبیری مسئولان، مردم به سختی به پایان راه رسیدند.

کد خبر 748064

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد