Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پرویز اوسطی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: هفت پروژه بافت شهری نیمه‌تمام در قروه، ناحیه منفصل شهری قلعه و شهرک امام خمینی (ره) شامل فاضلاب ناحیه منفصل قلعه، پارک، مدرسه، درمانگاه بهداشتی و درمانی و ورودی و خروجی شهر وجود دارد که نیاز به تجهیز زیرساخت و تکمیل شدن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، برای تکمیل مسیر دسترسی شهرک تعمیرکاران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مبلغ ۲میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

اوسطی با اشاره به اینکه سراب قروه آبروی شهرستان در شرف خشک‌شدن است، افزود: پروژه آبخیزداری غرب به شرق در قروه اجرا می‌شود و قطعا این انتقال تاثیری در احیای دریاچه سراب دارد.

نماینده مردم قروه و‌ دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال یکسری اقدامات موقت از جمله برای قنات و‌لایروبی اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: باید کاری کرد که این منطقه گردشگری به عنوان آثار ملی طبیعی ثبت شود و برای جلوگیری از خشک‌شدن اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشکلات شهر تازه تاسیس شده مالوجه، افزود: مالوجه از حداقل امکانات محروم‌مانده و ساختمان شهرداری ندارد و به عبارتی در حد روستا باقی مانده است باید اعتباراتی برای مالوجه در نظر گرفت.

اوسطی در پایان با اشاره به معضل پسماند و بازیافت قروه و‌دهگلان افزود: برای سایت پسماند باید کار اصلی و‌اساسی صورت گیرد و می‌توان از منابع اعتباری صندوق ملی سازمان محیط زیست و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور تسهیلاتی برای سرمایه گذار فراهم کرد.

انتهای پیام/2330/7

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان در مجلس مشکلات قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • اوج ناهماهنگی در ایران؛ چرا ناگهان پنج کنسرت لغو شد؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • توسعه بهداشت ودرمان