Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@10:41:11 GMT

مرکز پخش تشک در مشهد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۴۵۶۶

مرکز پخش تشک در مشهد

 

اهمیت استفاده از کالای خواب مناسب و استاندارد بر هیچ کسی پوشیده نیست. تشک خوش خواب یکی از پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین انواع کالای خواب است. همان‌طور که می‌دانید آدمی یک سوم از تایم روزانه را در خواب و استراحت سپری می‌کند‌. قطعا خواب باکیفیت نقش بسیار مهمی در تأمین انرژی و سلامت افراد دارد‌. به همین دلیل توصیه می‌شود همواره از تشک‌های باکیفیت و استاندارد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ احتمالا تاکنون نام تشک رویال را به عنوان یک برند پرطرفدار شنیده‌اید. رویال یک برند قدیمی در حوزه تولید تشک خوش خواب است و محصولات بسیار باکیفیتی عرضه می‌کند‌. از این رو مرکز پخش تشک در مشهد و سایر شهرها تشک رویال را به‌عنوان محصول اصلی خود در الویت فروش قرار می‌دهد.‌ در ادامه ضمن معرفی این تشک به بررسی بایدها و نبایدها در خرید آن می‌پردازیم.

تشک رویال چیست؟

برای این که با این تشک خوشخواب آشنا شوید، لازم است کمی بیشتر برند رویال را بشناسید. قطعا ویژگی‌های خاصی در محصولات رویال لحاظ شده که‌ استفاده از آن به عنوان یک متریال طبی و استاندارد، به یک ضرورت مهم برای افراد تبدیل شده‌است. گروه تولیدی تشک رویال با سابقه قابل توجهی که در زمینه تولید تشک دارد، با شعار تجربه یک خواب راحت در این حوزه فعالیت داشته و محصولات متنوعی را تولید می‌کند. کادر متخصص و مجرب رویال در ساخت تمام تشک‌های خود از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. تشک‌های رویال ضمن برخورداری از استانداردهای لازم و گواهینامه‌های کنترل کیفی، از بالاترین سطح ضمانت تعویض برخوردار هستند. چه بسا محصولات این برند کمترین مرجوعی و بیشترین میزان رضایت مشتری را در پی دارند‌؛ بنابراین هیچ شک و شبهه‌ای در مورد کیفیت تشک‌های این برند وارد نیست.

در بررسی کیفیت یک تشک خوشخواب به ویژگی‌های تعریف شده برای آن می‌رسیم که در تناسب با ارگونومی بدن انسان بوده و از بروز مشکلات مربوط به ستون فقرات، احساس درد و خستگی در بدن و موارد دیگر جلوگیری می‌کند. به همین خاطر است که تشک رویال بیشتر به عنوان یک تشک طبی با جنبه‌های درمانی و پیشگیری از مشکلات جسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. متریال‌های تشکیل‌دهنده این تشک همگی باکیفیت و استاندارد بوده و با بدن انسان سازگاری دارند. علاوه بر کیفیت مواد به‌کاررفته در ساخت تشک، استانداردهای دیگری از جمله: میزان نرمی و سفتی تشک، تراکم آن، نوع فنر و نحوه تعبیه آن بین لایه‌های تشکیل‌دهنده تشک، دوخت آن و فاکتورهای دیگر در تولید این کالا لحاظ شده‌است که در نهایت سلامت انسان و فرم طبیعی بدن او را در استفاده طولانی مدت حفظ می‌کند.

انواع تشک رویال

تشک برند رویال تنها برای سرویس خواب‌های خانگی طراحی نشده‌است، بلکه این تشک به دلیل ویژگی‌ها و فاکتورهای کیفی خاصی که برای آن تعریف شده در کاربری‌های دیگری از جمله بیمارستان‌ها، هتل‌ها و غیره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع کاربری هر یک از انواع تشک برند رویال با ویژگی‌های تعریف شده برای آن مشخص می‌شود. به عنوان مثال تشک‌های هتلی رویال در دسته تشک ارزان جای می‌گیرند. این نوع از تشک‌ها از کیفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردارند‌. تشک‌های هتلی آنتی باکتریال بوده و به راحتی تمیز می‌شوند‌؛ این تشک‌ها ظاهر زیبا و فرم مناسب و راحتی دارند‌. در مقابل تشک‌های بیمارستانی باید از استانداردهای پزشکی خاصی برخوردار باشند تا بیمار در استفاده طولانی مدت از آن دچار عارضه و مشکلاتی نظیر زخم بستر نشود‌.

نمایندگی خرید تشک رویال

در نظر داشته‌باشید، به همان اندازه که انتخاب نوع مناسب تشک اهمیت دارد، خرید از یک نمایندگی معتبر نیز برای تهیه تشک از برند با اصالت رویال، حائز اهمیت بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد. طبیعتا وقتی هر محصول اصلی در بازار مورد توجه کاربران قرار گرفته و با استقبال خوبی همراه می‌شود، پس از مدتی شاهد عرضه محصولات فیک و تقلبی آن می‌شویم. به همین خاطر ممکن است تشک‌های بی کیفیت بسیاری تحت عنوان تشک رویال به فروش برسند که از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و کیفیت مناسبی هم ندارند‌؛ از آنجا که گاهی تشخیص اصل‌بودن این تشک‌ها برای کاربران مشکل است، اهمیت خرید از نمایندگی مجاز برند رویال مشخص می‌شود. اولین فاکتور در خرید تشک‌های رویال قیمت آن‌ها است. مسلما بین تشک اصل و فیک تفاوت قیمتی وجود دارد؛ اما بهتر است هیچگاه اصالت و کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که برند اصیل رویال نیز محصولات ارزان قیمتی دارد؛ اما این تولیدی بیشتر از قیمت به کیفیت محصولات خود توجه دارد. به همین خاطر برای این که بتوانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید، باید به هولوگرام تشک توجه کنید. علاوه بر آن، نمایندگی‌های فروش این تشک و هم‌چنین مرکز پخش آن در مشهد تمامی محصولات خود را با گارانتی عرضه می‌کنند. دقت کنید حتی اگر از نمایندگی مجاز برند رویال نیز تشک مورد نظر خود را تهیه می‌کنید، بهتر است با راهنمای خرید تشک اصل آشنا شوید تا با اطمینان بیشتری خرید خود را نهایی کنید. در ادامه راجع به نحوه خرید تشک صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید تشک رویال

قبل از هر چیزی به این نکته توجه کنید که تشک برند رویال بدون هیچ‌گونه پسوند و پیشوند عرضه می‌گردد. در برگه ضمانت آن نیز هولوگرام طلایی تشک رویال درج شده و آرم تشک با لوگوی اصلی روی هولوگرام هک می‌گردد. حتی اگر این موارد را فاکتور بگیرید، می‌توانید با بررسی دقیق تر ظاهر تشک از کیفیت آن مطلع شوید. قطعا تولیدکنندگان متفرقه این برند به دنبال کیفیت آن‌چنانی نیستند و تنها با هدف سوددهی بیشتر اقدام به کپی برداری از برندهای دیگر می‌کنند. در نتیجه اگر به پارچه تشک و کیفیت و زیبایی دوخت آن توجه کنید، به اصالت آن پی خواهید برد. علاوه بر این‌ها برای این که بتوانید به‌ استفاده بهینه‌ای در خرید تشک رویال اصل برسید، لازم است که به برخی از ویژگی‌های آن توجه کنید. به عنوان مثال: نوع فنربندی تشک نقش مهمی در کیفیت آن دارد. فنرهای تعبیه شده در تشک باید از ضخامت و دوام مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند حداقل وزن دو انسان بالغ را تحمل کنند.

در بین انواع تشک‌های رویال تشک طبی فنری به دلیل برخورداری از فاکتورهای کیفی و استانداردهای پزشکی لازم، با ارگونومی بدن انسان سازگار بوده و از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است.‌ تشک طبی فنری رویال به خوبی می‌تواند نیازهای افراد را هنگام خواب مرتفع سازد. یک تشک استاندارد باید از سطح تخت بالاتر آمده و فنرهای محکمی داشته‌باشد. ضمن این که کیفیت پارچه و استحکام دوخت آن در مقاومت تشک و کیفیت آن نقش دارد. تشک طبی فنری رویال دقیقا از این فاکتورها برخوردار است. خوشبختانه این روزها با عرضه مستقیم تشک از نمایندگی‌های معتبر به خصوص مرکز پخش آن در مشهد، کاربران می‌توانند با اطمینان بیشتری به خرید بپردازند‌.

تشک رویا بخریم یا تشک رویال؟

تشک رویا یک برند از تشک خوشخواب است که شباهت آن به برند رویال سبب شده بسیاری از افراد این دو برند را با یک دیگر اشتباه گرفته و تفاوتی بین آن‌ها قائل نشوند. همان‌طور که گفتیم این روزها به دلیل استقبال بیش از حد مردم از تشک‌های رویال، تولیدی‌های بسیاری این تشک را تولید می‌کنند. به همین خاطر در تشک‌های رویال عرضه شده در نمایندگی‌های مختلف، تفاوت‌های بسیاری دیده می‌شود. به همین خاطر است که هنگام خرید تشک مورد نیاز از برند رویال باید حتما گارانتی آن را دریافت کنید. و اما تشک رویا، خود یک برند مجزا است که در زمینه تولید انواع تشک و خوشخواب فعالیت دارد. این برند نیز محصولات متنوعی از جمله: تشک طبی، فنری، بدون فنر، اولترا و غیره را در کیفیت‌های بالا تولید می‌کند. با وجود تمام برندهای مطرحی که در سطح کشور فعالیت می‌کنند، برند رویال یکی از پرطرفدارترین برندهای تولید تشک است.

در انتخاب یک تشک باکیفیت از برند معتبر فاکتورهای متعددی نقش دارند و در نهایت نیز سلیقه و معیارهای شخصی افراد است که به انتخاب آن‌ها کمک می‌کند. تنها نکته‌ای که در این بین باید به آن توجه کنید، خرید از نمایندگی‌های معتبر تشک است. به این ترتیب شما می‌توانید تشک‌های استاندارد و طبی را با قیمت منصفانه‌تری دریافت کنید. اگر در استفاده از تشک به هر مشکلی برخورد کردید، نمایندگی مجاز پاسخگوی شما خواهد بود.

جمع بندی

وقتی از یک خواب آرام و باکیفیت صحبت می‌کنیم، بیشتر از هر چیزی توجهمان به تشک جلب می‌شود. تشک‌ها بیشترین تأثیر را در تجربه یک خواب آرام و بدون دغدغه دارند. برای این که از اثرات مخرب تشک بر روی ستون فقرات و کمر در دراز مدت در امان باشید، باید تشکی تهیه کنید که اسکلت مناسبی داشته و از مشخصات طبی برخوردار باشد. تشک‌های خوشخواب معمولا در انواع مختلف فنر دار با فنرهای متصل و منفصل، تشک‌های بدون فنر و مدل‌های دیگر تولید می‌شوند. هر چند دست شما در انتخاب نوع تشک باز است، اما برای رسیدن به فاکتورهای کیفی و استانداردهای لازم در تشک باید از یک برند معتبر خرید کنید. تشک رویال یک برند معروف و محبوب در بین کاربران ایرانی است و رضایت بسیاری را به همراه دارد. برای خرید تشک‌های رویال اصل باید به چند نکته توجه کرده و در نهایت از یک فروشگاه معتبر خرید خود را انجام دهید.

منبع: فردا

کلیدواژه: تشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی