Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر، در بین نیروگاه های کشور درسال 1400 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، محمد پورسبز علی عنوان کرد : روابط عمومی نیروگاه بندرعباس در سال گذشته موفق شد، در ارزیابی سالیانه نیروگاههای صنعت برق حرارتی، عنوان برتر  را به خود اختصاص دهد.

سرپرست روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان خاطر نشان کرد : روابط عمومی نیروگاه بندرعباس با تعداد ۱۳۰ خبر تولیدی ، مربوط به پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و آمار تولید 1200 خبر در خبرگزاریهای استانی و کشوری ، روزنامه ها ، صداوسیما و شبکه های مجازی ، موفق به اخذ رتبه برتر شد ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورسبزعلی افزود : در بخش طراحی و نشر اینفوگرافی تعداد ۱۰۰ عدد طرح و در بخش چاپ بنر نیز تعداد ۳۰۰ بنر به مناسبتهای گوناگون طراحی و چاپ شد و این درحالی است که در سال گذشته چهار جلد فصلنامه منتشر شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عنوان روابط عمومی برتر برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر