Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:24:15 GMT

اخاذی ماساژور زن تهرانی از مردان جوان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۱۴۴

اخاذی ماساژور زن تهرانی از مردان جوان

مهرنوش، تنها زنی است که در میان متهمان مردی که در طرح رعد پلیس دستگیر شدند دستبند به دست در حیاط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایستاده‌اند دیده می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهرنوش، تنها زنی است که در میان متهمان مردی که در طرح رعد پلیس دستگیر شدند دستبند به دست در حیاط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایستاده‌اند دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنی میانسال که خودش می‌گوید اعتیاد ندارد اما رنگ پریده و دندان‌های زردش حکایت دیگری دارد. او با همدستی دوستش مردان را به بهانه ماساژ به خانه می‌کشاند و با تهیه فیلم از آنها اخاذی می‌کرد.

شگردتان چه بود؟

دوستم سامان در سایتش تبلیغ ماساژ درمانی می‌کرد اما به محض اینکه مشتری به خانه می‌آمد من وارد می‌شدم و شروع به فیلمبرداری کرده و تهدید می‌کردم که اگر پول ندهد تصاویر و فیلم‌هایش را در فضای مجازی منتشر می‌کنم.

چه شد که این ایده به ذهنتان رسید؟

راستش من یک آپارتمان داشتم که آن را ۲۴ ساعته اجاره می‌دادم. بعد متوجه شدم یکی از افرادی که خانه‌ام را اجاره کرده بود به بهانه انجام خدمات ماساژ و درمان درد کمر، طعمه‌هایش را به خانه کشانده و با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی زده است؛ همین موضوع جرقه این کار را در ذهنم روشن کرد.

مشتری‌ها شکایت نمی‌کردند؟

وقتی شروع به سرو صدا می‌کردند زنگ می‌زدیم به همدست سوم‌مان و او به عنوان مأمور پلیس با دستبند و بی‌سیم وارد خانه می‌شد، با بست پلاستیکی دست‌های شاکی را می‌بستیم و تهدیدش می‌کردیم و او مجبور به پرداخت پول می‌شد.

چطور دستگیر شدید؟

یکی از شاکی‌ها موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. قرار بود از آخرین سوژه‌مان سه هزار یورو بگیریم او را سوار ماشین کردیم تا راهی محل تحویل یوروها شویم که گشت پلیس به ما مشکوک شد و بازداشت شدیم.

منبع: رکنا

کد خبر 601208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اخاذی اخاذی و کلاهبرداری اخاذی اینترنتی انتشار تصاویر خصوصی لو رفتن عکس های خصوصی حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • دستبند زدن بر دست‌های علم
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی