Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@08:55:53 GMT

توافق بانک تجارت و یک کتابفروشی برای جابه‌جایی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۲۵۶

توافق بانک تجارت و یک کتابفروشی برای جابه‌جایی

مرتضی ترک تبریزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تعیین تکلیف کتابفروشی اسم اظهار کرد: موضوع این کتابفروشی از ابتدا با مذاکره قابل حل بود. مکان کتابفروشی ملک بانک تجارت است و بانک از روز اول تعهدی نداشته که کتابفروشی برای همیشه در آن مکان باقی بماند.

وی افزود: بانک به دنبال این بود که در آن محدوده شعبه بزند زیرا شعبه مناسبی در آن محدوده وجود نداشت و شعبه‌های موجود در آن حوالی نیز دچار مشکلاتی از نظر ساختمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترک تبریزی ادامه داد: بانک تجارت به دنبال تاسیس شعبه جدید نیست و یک شعبه را بسته و می‌خواهد در این محل شعبه باز کند. بانک مرکزی به ما اجازه تاسیس شعبه جدید نمی‌دهد و شعبه جدید برای بانک هم هزینه‌های زیادی دارد.

نایب رئیس هیئت مدیره بانک تجارت  با تاکید بر اینکه به دنبال بستن شعب و گسترش بانکداری الکترونیک هستیم، گفت: بانک و کتابفروشی به توافق رسیده‌اند که فضای دیگری از املاک بانک در نزدیکی همان محدوده در اختیار کتابفروشی قرار گیرد.

طبق این گزارش، در ماه پیش سعید مکرمی_مدیر عامل گروه فرهنگی اسم از تبدیل این کتابفروشی به شعبه بانک تجارت خبر داد و گفت: بانک تجارت حاضر به همراهی برای تمدید اجاره‌نامه نشده است و تا چند روز دیگر کتابفروشی تخلیه خواهد شد. 

منبع: الف

کلیدواژه: بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد