Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مخابرات در بخش حسن آباد فشافویه با حضور مسئولان شرکت مخابرات در بخشداری. فشافویه افزود: این بخش جذابیت های بسیار محدودی دارد و در یک نوع بن بست قرار گرفته است.

وی علت احتمالی بخشی از محرومیت را کمبود منابع آبی خواند و یادآورشد: اکنون بزرگترین پروژه انتقال آب را به این بخش در دست اجرا قرار دارد و تا جاده چرمشهر و زندان بزرگ تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی اظهار داشت: حسن آباد به تنهایی به اندازه شهرستان فیروزکوه جمعیت دارد و مهاجر پذیر است و الان هم وضعیت مخابراتی آن نیاز به تقویت دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی از ثمرات بازدیدهای مکرر از این بخش را مطلع شدن از میزان محرومیت بخش فشافویه دانست و گفت: کل سیستم حاکمیت به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم است و فرمانداری نیز چنین رویکردی را برای بهبود شرایط دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از حداقل های امکانات ارتباطی اینجا برخوردار نیستند و بخش حسن آباد در  تلفن ساده و ثابت مشکل دارد تا آنجا که فقط یکی از خیابان های آن طی سه سال گذشته با قطعی تلفن مواجه است و ۴۰ واحد صنعتی نیز تلفن ثابت ندارد.

مشکلات مخابراتی به نارضایتی عمومی تبدیل شده است

هادی حسینخانی بخشدار حسن آباد فشافویه نیز در ادامه این جلسه گفت: این حجم از مشکلات مخابراتی در این بخش با وجود گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب پذیرفتنی نیست و این مساله به نارضایتی عمومی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در تمام بازدید های میدانی، ملاقات های مردمی و میزخدمت از دغدغه های مستمری که مردم مطرح می کنند مشکلات حوزه مخابرات به خصوص قطعی تلفن ثابت و ضعف در آنتن دهی موبایل هاست.

حسینخانی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش ها بیشترین میزان را در ارزیابی دارد و لازم است در تمامی بخش های مخابراتی اقداماتی برای ارتقا رخ دهد.

در پایان این نشست مسئولان شرکت مخابرات قول مساعد برطرف سازی مشکل، تقویت شبکه مخابراتی و فراهم سازی امکان افزایش اشتراک تلفن ثابت را دادند.

برچسب‌ها شهرستان ری حسن اباد تلفن همراه حسن آباد شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری حسن اباد تلفن همراه شهرستان ری حسن اباد تلفن همراه حسن آباد شرکت ارتباطات سیار ایران حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از وصل‌شدن آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق تحت تاثیر سیلاب استان خبر داد.

مهدی دوستی، امروز شنبه ۸ اردیبهشت با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر ۷۲۰۰ نفر درگیر پیامدهای سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستاها بصورت موقت برطرف شده است.

وی ادامه داد: اکیپ های عملیاتی از مرکز استان و شهرهای همجوار در کنار اکیپ های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز بصورت مستمر تلاش نموده و با توجه به خرابی جاده های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستاها با مشکلاتی همراه شد که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستاها مرتفع گردید.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است که باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده بصورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی ادامه داد: حساس ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است .

وی بیان کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می گردد. لذا  اصلاح این خطوط قبل از  تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس