Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:08:37 GMT

معرفی و مشخصات گوشی اوپو A۵۷s +عکس

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۵۱۶

معرفی و مشخصات گوشی اوپو A۵۷s +عکس

اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A۵۷s را در اروپا معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A۵۷s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.

این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس (۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در اینچ و روشنایی تا ۶۰۰ نیت مجهز شده است. به گفته این شرکت، نمایشگر اوپو A۵۷s دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۹.۸ درصدی است و با فناوری ناچ قطره‌ای ارائه می‌شود.

این دستگاه از تراشه هلیو G۳۵ مدیاتک، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم LPDDR۴x، و اسلات کارت microSD پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC نیز انرژی این دستگاه را تامین می‌کند. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری ColorOS ۱۲.۱ را اجرا می‌کند.

پنل پشتی این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز مونو ۲ مگاپیکسلی و فلاش LED مجهز شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است. دکمه پاور که در سمت راست دستگاه قرار دارد به عنوان حسگر اثرانگشت عمل می‌کند. از سایر ویژگی‌های اوپو A۵۷s می‌توان به ۴G، پشتیبانی از دو سیم کارت، GPS، وایفای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C، NFC، بلندگوهای استریو و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. در خصوص قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است. طبق گزارش‌های قبلی، قیمت این دستگاه حدود ۱۹۹ یورو خواهد بود.

منبع:فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت گوشی موبایل اوپو گوشی هوشمند گوشی موبایل فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟