Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@07:05:31 GMT

پرسپولیس پای چاه نفت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۵۵۹۳

پرسپولیس پای چاه نفت

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال که دیروز با برگزاری 4 مسابقه آغاز شده بود، امروز با انجام 4 بازی دیگر به پایان می‌‌رسد که در یکی از آنها پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان صنعت نفت است.

روزنامه ایران: دیداری که امیرسامان سلطانی به همراه کمک‌هایش مهدی عالیقدر و‌ هادی طوسی، قضاوت آن را برعهده خواهند داشت؛ مسابقه‌ای که قرار است در آن  500 هوادار زن حضور پیدا کنند تا در ادامه زمینه حضور بیشتر بانوان در ورزشگاه‌ها مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در حالی در این بازی به میدان می‌‌روند که پس از 2 تساوی پیاپی، اولین بردشان را مقابل آلومینیوم در اراک به دست آوردند تا 5 امتیازی شوند. حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی به دنبال این هستند که در این بازی خانگی هم به برد برسند تا شرایط‌شان را در جدول رده‌بندی بهتر کنند، اما زردپوشان آبادانی در شرایطی در این مسابقه حاضر می‌‌شوند که دومین هفته بازی خود را در تهران تجربه می‌‌کنند. شاگردان رضا پرکاس که افکار فوتبالی‌اش هنوز به طور کامل شناخته شده نیست، پس از یک تساوی و یک باخت، در بازی قبلی‌شان هوادار را از پیش‌رو برداشتند تا اولین بردشان را کسب کنند و 4 امتیازی شوند. برزیلی‌های فوتبال ایران حالا امیدوار هستند بتوانند پرسپولیس را هم در آزادی متوقف کنند که البته کار بسیار سختی به نظر می‌‌رسد، چراکه قرمزها در 3 بازی گذشته دروازه‌شان را بسته نگه داشته‌اند و طبعاً در خانه از انگیزه زیادی برای رسیدن به 3 امتیاز برخوردارند. در بازی با آلومینیوم، فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس آسیب دید و بازی امروز را از دست می‌دهد اما مرتضی پورعلی گنجی که محروم بود، دیگر مشکلی برای همراهی این تیم ندارد و احتمالاً در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار می‌‌گیرد. در طرف مقابل، طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت هم که 3 بازی اول فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد، احتمالاً مقابل پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت ولی حسن بیت‌سعید مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت احتمالاً غایب خواهد بود. پرسپولیس و صنعت نفت تاکنون 42 بار در مجموع لیگ‌های تخت‌جمشید، آزادگان و برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن 27 پیروزی برای پرسپولیس، 5 برد برای صنعت نفت و 10 تساوی بوده است. در ادوار لیگ برتر هم 24 تقابل داشته‌اند که 17 برد سهم پرسپولیس و 2 برد سهم نفتی‌ها بوده و 4 بازی هم مساوی شده است. در آخرین تقابل 2 تیم، صنعت نفت در آبادان 2-0 به پیروزی رسید و حالا باید دید این بازی چه نتیجه‌ای خواهد داشت.


نبرد حساس سپاهان و فولاد در فولادشهر
همزمان با دیدار پرسپولیس و صنعت نفت، تراکتور و هوادار هم در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌‌روند. شاگردان قربان بردیف که هنوز در لیگ برتر بردی به دست نیاورده‌اند، یک تساوی و 2 شکست در کارنامه‌شان به ثبت رسیده که قطعاً دلخواه پرشورها نیست. آنها حالا باید مقابل تیمی قرار بگیرند که ساکت الهامی سرمربی اسبق تراکتور هدایتش را برعهده دارد که با این تیم قهرمان جام حذفی شد. هوادار تا به اینجا یک برد، یک باخت و یک تساوی به دست آورده و قطعاً کار سختی مقابل تراکتور دارد که کاوه رضایی را هم به جمع نفرات خود اضافه کرده است. از ساعت 19 سپاهان و فولاد، نبردی حساس را برگزار می‌‌کنند؛ دیداری که با توجه به نامساعد بودن چمن ورزشگاه نقش ‌جهان، در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌‌شود. شاگردان ژوزه مورایس، بعد از 2 برد متوالی مقابل گل ‌گهر، با تساوی متوقف شدند تا 7 امتیازی شوند اما شاگردان جواد نکونام بعد از 2 تساوی، برابر تراکتور به برتری رسیدند تا اولین بردشان را دشت کنند. چهره ویژه دیگر این مسابقه علیرضا فغانی است که دوباره به لیگ برتر بازگشته و داور این مسابقه است. از ساعت 19:30 هم مس‌رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان پذیرای آلومینیوم است. شاگردان محمد ربیعی نیز هنوز نتوانسته‌اند پیروز شوند و 3 مساوی به دست آورده‌اند اما آلومینیوم یک برد و 2 شکست در کارنامه‌اش دارد و باید دید شاگردان سید مهدی رحمتی در این دیدار چه نتیجه‌ای به دست می‌‌آورند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!