Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوشبختانه اقدامات و گام‌های قابل قبولی در حوزه فرماندهی نظام سلامت برداشته شده اند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به این که ۵۰ درصد هزینه‌ها از جیب مردم درحوزه سلامت باید کاهش پیدا کند افزود: بیمه با کوشش در تامین منابع سلامت و حفاظت مالی از مردم یکی از شاخص‌های مهم بیمه‌ای دردنیااست، در ابتدای سال با مصوبه مجلس، بیمه سلامت ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بیمه ۳ دهک پایین جامعه دریافت کرد و ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیمه شدند که این تعداد به ۶ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان یزد درخصوص بیمه ۳ دهک اول جامعه نیز تلاش‌های بسیاری انجام شد تصریح کرد: شاخص دیگر کاهش هزینه‌های مردم است، خوشخبتانه ۵ هزار میلیارد تومان نیز برای کاهش هزینه‌های بیماران صعب العلاج دریافت شد، خوشبختانه برای این قشر از مردم پوشش مناسبی درنظرگرفته شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهارداشت: امیدواریم سال آینده با برنامه ریزی دقیق‌تر و ارزیابی مناسب‌تر اقدامات بهتری را برای این گروه از بیماران بتوان انجام داد.

ناصحی گفت: ساماندهی ارز دارو موضوع مهمی برای کشور بود که در این خصوص هم دولت با اتخاذ راهکار منطقی و مناسب و باهمت این طرح را اجرایی کرد، با اجرایی شدن این طرح شرایط بهتری برای حوزه دارو درنظرگرفته شده است، بدون شک هیچ نگرانی بابت پرداختی‌ها به حوزه دارو وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در بحث بیماران اتیسم نیز برای اولین بار به پوشش بیمه‌ای آن‌ها ورود کردیم، تلاش می‌کنیم شرایط ارایه خدمات به این بیماران بهتر از گذشته شود. ما در تلاش هستیم هزینه‌های درمانی افراد نیازمند خدمت را کاهش دهیم، خوشخبتانه در بحث نظام ارجاع و پزشکی خانواده نیز اقدامات قابل قبولی صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت هزینه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی