Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سردشت با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در روز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

امروز ۹ شهریورماه مراسم کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سردشت با حضور معاون وزیر صمت، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و حاتمی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس و فرماندار شهرستان برگزار شد و حسن حاتمی،مدیرعامل شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی در این مراسم، اظهار کرد: در استان ۲ هزار و ۴۲۵ واحد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی دارای قرارداد حق انتفاع هستند که از بین آنها یک هزار و ۵۷۲ واحد موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حاضر یک هزار ۳۱۶ واحد فعال و ۲۵۶ واحد راکد در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد، افزود: طی یکسال گذشته با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی تعداد واحدهای راکد را از ۲۷ درصد به ۱۶ درصد کاهش داده‌ایم. 

حاتمی با بیان اینکه شهرک صنعتی سردشت دارای ۳۰ هکتار مساحت است، گفت: ۵۳ قرارداد حق انتفاع منعقد شده که از این تعداد ۴۲ واحد پروانه کسب برای فعالیت کسب کرده است. 

وی افزود: در این شهرک ۳۲ واحد صنعتی فعال وجود دارد که با توجه نیاز واحدهای فعال این شهرک به فاضلاب، امروز با حصور معاون وزیر صمت کلنگ تصفیه خانه به زمین زده شد. 

حاتمی تصریح کرد: از پساب این تصفیه‌خانه نیز برای آبیاری فضای سبز این شهرک استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین شهرک‌های صنعتی استان در راستای اتمام پروژه‌های شهرک‌ صنعتی سردشت آمادگی هزینه ۳۰ میلیارد توماتی را دارد و در این راستا گام های مثبتی برداشته است. 

حاتمی با بیان اینکه امسال ٨٠ واحد صنعتی راکد در استان با رفع مشکلات، به چرخه تولید باز می‌گردد، گفت: برای بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید ابتدا در کارگروه عارضه‌یابی صنعتی، مشکل این واحدها بررسی شده و پرونده آنها بر اساس نوع مشکل به کارگروه‌های رفع موانع تولید یا کارگروه اقتصاد مقاومتی فرستاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربایجان غربی صنعتی سردشت تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی