Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر ادامه دارد گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها؛ طیف گسترده‌ای از داروهای بیماران سرطانی، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل‌های مهم غذایی به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی حضور قدرتمند مجموعه پخش سها هلال در بازار توزیع دارویی کشور را منوط به تنوع بخشی و تقویت سبد دارویی ذکر کرد و گفت: آنچه به عنوان هدف گذاری جهت توسعه مشتریان بخش خصوصی تا میزان ۷۰ درصد پیش بینی کرده‌ایم در حال تحقق است؛ ضمن آن که در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات به بیمارستانها و مراکز دولتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی جز اولویت‌های پخش سها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی تسریع در انعقاد قرارداد همکاری با شرکت‌های معتبر برای تأمین دارو و تقویت سبد دارویی این شرکت را از جمله برنامه‌های مهم برشمرد.   وی افزود: همچنین روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر ادامه دارد که امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها؛ طیف گسترده‌ای از داروهای بیماران سرطانی، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل‌های مهم غذایی به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.   عسکری گفت: نیازهای متنوع داروخانه‌های خصوصی در سراسر کشور را بررسی کرده ایم و در این خصوص پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده به طوری که در مرداد ماه، ۶۵ درصد مشتریان محصولات توزیعی پخش سها هلال، داروخانه‌های خصوصی بوده‌اند.

منبع: دانا

کلیدواژه: پخش سها هلال سبد دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد

ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای مدارس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: کمک‌های نقدی اکرم نعمتی آموزگار دبستان پسرانه سمای دامغان به مؤسسه ماهک که کودکان مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد همه‌ساله به مناسبت هفته معلم در مدت ۳۰ سال فعالیت آموزشی وی  صورت می گیرد که هدایای دریافتی خود را به مؤسسه مذکور اهدا می‌کند.

وی اضافه کرد: بخشش و نوع‌دوستی جزء تفكیک‌ناپذیر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است كه همواره به‌عنوان چتر حمایتی از اقشار ضعیف و امور عام‌المنفعه جلوه‌گری داشته و این بار شكوفه‌های ایثار و بخشش در سمای دامغان به نفع بیماران سرطانی به ثمر نشسته است.

مدیرکل سمای مدارس واحد دامغان با تجلیل از روحیه نیکوکاری این آموزگار بیان کرد: برنامه‌های نیک‌اندیشانه و نیکوکارانه مجتمع سمای دامغان ادامه خواهد داشت.

سهیلی از کارکنان، آموزگاران و خانواده‌های دانش‌آموزان این مجتمع دعوت کرد تا با همکاری و تشریک مساعی در امور خیر به‌خصوص یاری رساندن به بیماران، ضمن فرهنگ‌سازی این خصلت والا بین اقشار مختلف جامعه به‌خصوص آینده‌سازان این مرز و بوم در پایین آوردن هزینه‌های قشر مستضعف و دردمند جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • تزریق این دارو فقط در بیمارستان انجام شود
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • تزریق سفتریاکسون فقط باید در بیمارستان انجام شود
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید