Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:14:54 GMT

ایده‌های جالب و کاربردی برای برگزاری مجالس شیک

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۶۱۲

ایده‌های جالب و کاربردی برای برگزاری مجالس شیک

برای افرادی که مجالس برگزار می‌کنند مهم است که همه‌ی مجالس شما منحصربه‌فرد برگزار شود تا مشتری آن‌ها شوید، مهمانی خاطره‌انگیزی داشته باشید و همه راضی باشند. تعریف مهمانی شیک چیست؟ اکثر افراد فکر می‌کنند که باید جشنی عجیب و غریب باشد و با همه چیز فرق داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از نگین سرویس، شیک بودن یک انتخاب شخصی است، اما معمولاً باعث خوشحالی مهمان‌ها و کمک به افراد برای رسیدن به آرزوهایشان خواهد شد، حتی اگر آن فرد خود شما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر راه‌هایی برای منحصر به فرد شدن مجالس ارائه شده است.

منوی غذا و نوشیدنی

غذا و نوشیدنی‌های یک مجلس شیک مهم‌ترین مواردی هستند که باید مدنظر قرار گیرند. پذیرایی از جشن، منوی باکیفیتی لازم دارد و نیازی به گفتن نیست که این مورد می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک مهمانی شود.

غذا و نوشیدنی‌ها باید جداگانه در منو در نظر گرفته شوند، چون هر دو مورد، موارد مهمی در منو هستند. همه‌ی مواد باید چشیده و تست شوند. یکی دیگر از موارد مهم این است که چقدر غذا و چگونه سرو خواهد شد. آیا می‌خواهید در زمان سرو غذا از ظروف مختلف و زیاد استفاده شود یا غیررسمی باشد؟ آیا مهمان‌ها می‌توانند غذا را انتخاب کنند یا غذا از قبل مشخص شده است؟ منوی نوشیدنی‌ها نیز راهی برای بهتر شدن مجالستان است. اگر مراسم رسمی دارید، نوشیدنی‌هایی را انتخاب کنید که با خوراکی‌ها سازگار باشند.

در زمان انتخاب منوی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، به نحوه‌ی سرو آن‌ها نیز توجه داشته باشید. بهترین روش برای پذیرایی از مجالس شیک،‌ کمک گرفتن از نیروهای باتجربه یک شرکت خدماتی است. نیروهای مهماندار به خوبی از تمامی مهمان‌ها پذیرایی کرده و مطمئن می‌شوند که غذا و نوشیدنی به موقع و به خوبی سرو شده باشد.

محیط منحصر به فرد

وقتی که می‌خواهید کارهای دکوراسیون و زیباسازی جشن را انجام دهید، این کار را منحصر به فرد و به سلیقه‌ی خودتان انجام دهید. هیچ چیزی بیشتر از موارد خاص باعث شیک شدن مجلس نمی‌شود، پس از تزئینات بد استفاده نکنید. ایده‌های بسیاری در اینترنت برای آراستن و تزئینات جشن وجود دارد، اما حتماً سلیقه‌ی خودتان را هم دخیل کنید. فروشگاه‌های اینترنتی تزئینات مختلف و متنوعی، از بادکنک گرفته تا کیک سفارشی و بنر، دارند؛ پس می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. اگر کمک لازم داشته باشید، متخصصین تزئین مجالس به شما کمک می‌کنند تا محل برگزاری جشن را به شکلی منحصر به فرد و زیبا تزئین کنید.

نورپردازی ماهرانه و مناسب

نورپردازی می‌تواند باعث رنگ دادن به جشن، ایجاد حسی خاص، شادابی مهمان‌ها و محیط شده و جاهای خاصی را بیشتر در معرض دید قرار دهد. نورپردازی ماهرانه می‌تواند به جشن شما زندگی بخشیده و مهمان‌هایتان را تحت تأثیر قرار دهد. برای متمایز کردن جشن‌تان با کمک نورپردازی، باید از تجهیزات مدرن و تیم نورپردازی تخصصی و ماهرانه کمک بگیرید.

برای جشن‌تان تم انتخاب کنید

انتخاب تم برای جشن یکی از بهترین راه‌ها برای خاطره‌انگیز شدن جشن برای مهمان‌ها است. تم همان ایده یا دلیل جشن است که با المان‌های بصری، دعوتنامه‌ها، برنامه‌ها، لباس، غذا و سرگرمی‌ها نمود پیدا می‌کند. با نمایش تم در تمامی موارد جشن، می‌توانید باعث شوید که هر مهمانی منحصر به فرد باشد.

صداها

در طول مهمانی می‌خواهید مهمان‌هایتان چه صداهایی بشنوند؟ موسیقی که انتخاب می‌کنید و یا تفریحات و سرگرمی‌های موجود در جشن، نشان دهنده‌ی جو جشن خواهد بود. کیفیت صدا و میزان صدا می‌تواند جشن را پیش ببرد، اما در صورتی که آزاردهنده باشد باعث خستگی خواهد شد. تحقیقات نشان داده که موسیقی باعث ترشح ماده‌ی شیمیایی می‌شود که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشیم، پس تن مناسبی را انتخاب کنید تا بتوانید این احساس را در مهمان‌هایتان ایجاد کنید.

مبلمان و ظروف پذیرایی

شاید ندانید که سلیقه می‌تواند نقش مهمی در جشن داشته باشد، اما می‌تواند باعث تجربه‌ای به یاد ماندنی شود. مثلاً مبلمان و پارچه‌ها، ظروف و قاشق و چنگال‌ها، می‌توانند باعث زیباتر شدن جشن شوند.

عکاس

هیچ راهی برای ثبت خاطرات مهمانی شیک بهتر از عکس گرفتن نیست. استخدام عکاس می‌تواند راه خوبی برای عکس گرفتن از مهمانان در حالت طبیعی و همچنین راهی برای گرفتن عکس‌های خاص از مجالس رسمی و شب‌نشینی‌ها باشد. یکی دیگر از کارهایی که می‌توان انجام داد استخدام فیلمبردار برای جشن است. علاوه بر عکس، فیلمبردار هم می‌تواند فیلم‌هایی بگیرد که بتوانید بعد از مهمانی با مهمانان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تواند برای تهیه‌ی تبلیغات برای مجالس رسمی و جشن‌های شرکت‌ها نیز استفاده شود.

جزئیات مختصر

در همه‌ی مجالس ممکن است با در نظر گرفتن اصول، جزئیات مختصر نادیده گرفته شوند. با این حال، جزئیات می‌توانند باعث جذابیت شده و مجلس‌تان را شیک‌تر کنند. کار ساده‌ای مانند تعبیه‌ی چتر در کنار در، در صورت بارانی یا ابری بودن هوا. همچنین در نظر گرفتن نگهبان پارکینگ برای جلوگیری از معطلی مهمان‌ها در زمان ورود و خروج. جزئیات کوچک می‌توانند باعث شیک شدن مهمانی شما و منحصر به فرد شدن آن شود.

حضور افراد مشهور

علاوه بر استخدام مجری برای مجلس‌تان، ممکن است بخواهید که فرد معروفی را نیز دعوت کنید. متداول‌ترین افراد برای این منظور در مجالس شیک، خوانندگان و گروه‌های موسیقی هستند. همچنین می‌توانید کمدین و شعبده‌باز دعوت کنید تا مهمانی‌تان جذاب‌تر و خاص‌تر شود.

فراموش نکنید که خوش بگذرانید

برنامه‌ریزی برای برگزاری یک مجلس شیک می‌تواند کار دشوار و چالش برانگیزی باشد. کارهای زیادی هست که می‌توانید انجام دهید تا این مجلس منحصر به فرد شده و سال‌ها در خاطره‌ها بماند. اکثراً وقتی ببینید که برنامه‌ریزی و آماده‌سازی جشن منجر به جشنی عالی خواهد شد، این کار جذاب و دلپذیر خواهد بود. بعد از اینکه همه‌ی کارهای سخت انجام شد، وقت لذت بردن از جشن است!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پذیرایی مجالس تشریفات غذا و نوشیدنی منحصر به فرد نوشیدنی ها خواهد شد مهمان ها ی مجالس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در نشست شورای تحقیقات جهاد کشاورزی اظهار کرد: نتایج پژوهش ها و تحقیقات در حوزه کشاورزی بایستی به سرعت در بخش اجرایی استفاده و به کارگیری شود.

وی افزود: بایستی فاصله بین تحقیقات و اجرا کم شود تا نتایج پژوهشی سریعتر به مزارع کشاورزی انتقال یابد.

وی اظهار داشت: تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد چرا که تحقیقات کشاورزی بدون در نظر گرفتن مسایل مهم استان نمی تواند منجر به توسعه پایدار بخش کشاورزی شود.

عطایی یادآور شد: نتایج طرح های تحقیقاتی بخش کشاورزی برای بهره برداران بیان شود تا کشاورزان استان بتوانند دانش نوین و به روز بهره مند شوند.

گفتنی است؛ در این نشست ریوس برنامه های اصلی و عملیاتی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال جاری در حوزه های روابط عمومی، پشتیبانی، آموزشی، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و پژوهشی و فناوری بیان شد.

مشارکت بخش خصوصی و مردم در راستای تحقق شعار سال، فعال سازی ظرفیت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ارتقای فعالیتها در حوزه کشاورزی دانش بنیا، ارتقای کیفی واحدهای فناور، توسعه دستاوردهای فناورانه در زیست بوم کشاورزی، ارتقای دانش فنی و فناورلنه بهره برداران، استفاده از ظرفیت کشاورزان خبره در انتقال دانش به سایرین، کشاورزی هوشمند، ارتقای دانش فنی در حوزه سازگاری با کم آبی و افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و.. مهمترین اهداف این برنامه های عملیاتی است.

کد خبر 6093437

دیگر خبرها

  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم