Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برخی از مردم بخش حسن آباد فشافویه حداقل ترین امکانات ارتباطی از جمله تلفن ثابت را در اختیار ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حمید زمانی در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی بخش حسن آباد فشافویه با تعدادی از مسئولان شرکت مخابرات از قطع و وصل مستمر تلفن ثابت، آنتن دهی نامناسب تلفن های همراه، راکد و غیر فعال بودن دفاتر خدمات مخابراتی، گلایه مندی مستمر مردم از خدمات این شرکت و نبود امکان واگذاری اشتراک جدید به متقاضیان گلایه کرد و خواستار مشارکت همکاری مسئولان مخابراتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت های بخش حسن آباد فشافویه افزود: کل مجموعه حاکمیت به دنبال رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار است و فشافویه نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

زمانی با بیان اینکه حسن آباد فشافویه از مجموعه جذابیت ها فقط شهرک صنعتی را دارد یکی از علل محرومیت این منطقه را نبود با کمبود منابع آبی برشمرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی از الزامات توسعه این بخش را بهبود راه های ارتباطی آن دانست و گفت: اکنون یکی از محدودیت هایی که منجر به نارضایتی مردم ساکن بخش حسن آباد فشافویه شده دسترسی سخت به خطوط ارتباط مخابراتی است.

وی اعلام کرد: برخی مناطق در این بخش حتی تا چند روز با قطعی تلفن ثابت مواجه هستند و این مساله منجر به نارضایتی و گلایه مندی اهالی بخش حسن آباد فشافویه شده است.

هادی حسینخانی بخشدار حسن آباد فشافویه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سکونت ۴۵ هزار نفر از ایرانیان در این بخش و به همین میزان جمعیت اتباع بیان کرد: در تمام بازدید های میدانی و ملاقات های مردمی و میزخدمت، از دغدغه های همیشگی مردم، مشکلات مربوط به حوزه مخابرات و تلفن است.

وی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش ها، بیشترین میزان را دارد و تمامی آن به علت قطع و وصل مکرر خطوط تلفن ثابت، آنتن دهی دشوار تلفن های همراه و محدودیت در عرضه اشتراک جدید به متقاضیان است.

خبرنگار: مهدی محمدی

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان ری معاون استاندار تهران حمید زمانی مشکلات مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «چشم ها تنها برای دیدن نیستند» نوشته مصطفی عظیمی‌فر به تازگی توسط انتشارات سیب کال در اهواز منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت یک روز از زندگی نویسنده‌ای را بیان می‌کند که پرسش‌گرانه محیط و جامعه اطراف خود را بررسی کرده و از میان لایه‌های سطحی و موضوعات روزمره زندگی به مفاهیمی عمیق دست می‌یابد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همان‌گونه که در ابتدا گفتم بیدارشدن و سلام دادنم به روز جدید آن هم با آرامش و مهربانی، ارتباطی با مرفه بودن یا بی درد بودنم ندارد.

شما اگر انسانی را می‌بینید که در آرامش روزگار می‌گذارند دلیل بر این نیست که رنجی نداشته باشد. نه آدم‌ها همیشه رنج دارند؛ اما گاهی رنج های موجود قابل تحمل تر از دردهای گذشته هستند و این دلیل آرام بودن است.

اصلاً ما چاره ای جز داشتن آرامش نداریم یعنی حتی شخصی که در اوج رنج ها قرار دارد، باید همواره آرامشش را حفظ کند.

شاید بگویید این یک شعار توخالی است. ولی از شما می‌پرسم؛ چگونه می توان از چنگال رنجی سخت، بدون حفظ آرامش و تلاش برای ارتقای آن آرامش رهایی یافت؟

این‌کتاب در ۱۰۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093897 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد