Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زمانی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی بخش حسن آباد فشافویه از قطع و وصل مستمر تلفن ثابت، آنتن دهی نامناسب تلفن‌های همراه، راکد و غیر فعال بودن دفاتر خدمات مخابراتی، گلایه مندی مستمر مردم از خدمات این شرکت و نبود امکان واگذاری اشتراک جدید به متقاضیان گلایه کرد و خواستار مشارکت همکاری مسئولان مخابراتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت‌های بخش حسن آباد فشافویه افزود: کل مجموعه حاکمیت به دنبال رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار است و فشافویه نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

زمانی با بیان اینکه حسن آباد فشافویه از مجموعه جذابیت‌ها فقط شهرک صنعتی را دارد یکی از علل محرومیت این منطقه را نبود با کمبود منابع آبی برشمرد.

فرماندار ویژه ری یکی از الزامات توسعه این بخش را بهبود راه‌های ارتباطی آن دانست و گفت: اکنون یکی از محدودیت‌هایی که منجر به نارضایتی مردم ساکن بخش حسن آباد فشافویه شده دسترسی سخت به خطوط ارتباط مخابراتی است.

وی اعلام کرد: برخی مناطق در این بخش حتی تا چند روز با قطعی تلفن ثابت مواجه هستند و این مساله منجر به نارضایتی و گلایه مندی اهالی بخش حسن آباد فشافویه شده است.

بخشدار حسن آباد فشافویه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سکونت ۴۵ هزار نفر از ایرانیان در این بخش و به همین میزان جمعیت اتباع بیان کرد: در تمام بازدیدهای میدانی و ملاقات‌های مردمی و میز خدمت، از دغدغه‌های همیشگی مردم، مشکلات مربوط به حوزه مخابرات و تلفن است.

هادی حسینخانی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش‌ها، بیشترین میزان را دارد و تمامی آن به علت قطع و وصل مکرر خطوط تلفن ثابت، آنتن دهی دشوار تلفن‌های همراه و محدودیت در عرضه اشتراک جدید به متقاضیان است.

کد خبر 5578193

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید زمانی فرمانداری ری آنتن مخابراتی هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم گناوه قزوین سانحه تصادف بخش حسن آباد فشافویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر

روستای چنار رودخان از توابع شهرستان شفت در استان گیلان است. این روستا در مسیر رودخانه‌ای قرار دارد که با درختان چنار پوشیده شده است. مدتی است اهالی این روستای شاهد نابود کردن طبیعت زیبای آن هستند. به طوری که شن و ماسه از سطح زمین و از پای درختان برداشت می‌کنند و همچنین به قطع درختان مشغول هستند.

این موضوع اهالی را گلایه‌مند کرده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

منبع: شهروند خبرنگار - گیلان

بیشتر بخوانید:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد