Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:11:51 GMT

دفاع راست غیرتخصصی پیکانی‌ها را ذله کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۶۹۴۹

دفاع راست غیرتخصصی پیکانی‌ها را ذله کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی هافبک وسط تیم نساجی مازندران در فصل جاری با نظر حمید مطهری به دفاع راست رفته و در پست غیرتخصصی بازی می‌کند. این بازیکن 28 ساله روز گذشته مقابل پیکان نیز در دفاع راست به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

غلامعلی بیگی با دوندگی بسیار زیاد حتی در زمانی که نساجی ده نفره به بازی ادامه می‌داد، توانست از سمت چپ تقریبا اجازه پی ریزی هیچ حمله ای را به پیکانی‌ها ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مسابقه 9 بار توپ مهاجم پیکان را قطع کرد و دو تکل موفق در کارنامه اش ثبت شد. این بازیکن در نبردهای هوایی نیز موفق بود و 3 بار در نبردها با سر توپ را دفع کرد.

غلامعلی بیگی با نفوذهای خودش چند فرصت گلزنی نیز برای نساجی ایجاد کرد تا عملکرد مناسبی به جا بگذارد و در نهایت از سوی سایت یازده به عنوان بهترین بازیکن زمین در مسابقه گذشته شناخته شود.

گفتنی است؛ مسابقه پیکان و نساجی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با این نتیجه پیکان 7 امتیازی شد و رتبه سوم خود را حفظ کرد و نساجی با 3 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید