Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علمی تخصصی ولیعصر (عج) تبریز اظهار کرد: امروز ذکرهای بسم الله القاسم الجباراین، بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهدا و الصدیقین در میدان آموزشگاه علمی تخصصی ولیعصر (عج) تبریز به اجرا در آمد و فراگیران با تمام معرفت، بصیرت، انگیزه و مهارت در مسیر خدمت به نظام مقدس به عنوان خادمان ملت تابلو این میدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه انتظامی کشور این افتخار را دارد که هزاران جوان با انگیزه و انقلابی در خود جای داده است و با چنین افرادی در مأموریت‌ها حاضر می‌شود و این امر برای مردم دلنشین است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور در نظرسنجی‌ها رتبه بالایی را بدست می‌آورد، خاطر نشان کرد: افتخار کسب رتبه بالا در نظرسنجی‌ها برای این مجموعه کافی است و این افتخار ناشی از نگاه بلند مردم به عملکرد فراجا است.

رضایی همچنین در خصوص فراگیران آموزش‌های علمی تخصصی انتظامی کشور گفت: امروز نزدیک ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در ۴ آموزشگاه علمی تخصصی فراجا فارغ التحصیل شدند و بیش از یک سال آموزش‌های لازم را دیدند. با این حال فراگیران تربیت شدگان خانواده‌های انقلابی هستند و در این یک سال آموزش‌های مختلفی در زمینه‌هایی همچون مهارت و تقویت اعتقادی و بصیرتی دیده‌اند و اولین مأموریت شأن حضور در مناطق مرزی غربی کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین در این کنگره بزرگ جهان اسلام خواهد بود و این افتخار فراگیران خواهد بود که در اولین مأموریت شأن به عنوان خادم زائرین اباعبدالله الحسین هستند.

وی همچنین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط دشمنان اسلام اظهار داشت: کسانی که فرمانده بزرگ جبهه مقاومت را شهید کرده‌اند، الان پشیمان هستند چراکه امروزه هزاران سلیمانی پرچم برافراشته‌اند و شکوفا شده‌اند. امروز مجموعه فراجا هم در مسیر راه شهدا قرار دارد و پیام آنها این است که با اندک نفراتی که هنجار شکنی می‌کنند و دست به اعمال ناشایستی همچون زورگیری و سرقت می‌زنند، قطعاً بدانند که در اندک زمان گرفتار قانون خواهند شد و دستور داده شده است هرجایی که حقوق ملت رعایت نشود و هرجایی بخواهند هنجارشکنی کنند، هر اتفاقی در صحنه بیافتد، به پای خودشان خواهد بود.

رضایی افزود: برابر وظیفه ذاتی و انقلابی مأمورین انتظامی باید در صحنه مدیریت کنند و هرکسی که بخواهد با هر وسیله‌ای حقوق شهروندان را رعایت نکنند، برابر اختیارات و مهارتی که دارند، اعمال قانون خواهند شد و تحویل مرجع قضائی خواهند شد.

جانشین انتظامی کشور درخصوص ناهماهنگی مجموعه انتظامی با دستگاه قضائی گفت: جلساتی با مجموعه دستگاه قضائی و دادستانی داشتیم که رئیس دستگاه قضائی تدابیری به شعبه‌های قضائی ابلاغ کردند تا شعبه‌های ویژه ای در مناطقی که جرایم ایجاد می‌شود، تشکیل شود و در کنار رده‌های انتظامی برابر قانون اعمال قانون کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور همچنین در مورد آخرین وضعیت مرزهای کشور خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌هایی که سال‌های گذشته وجود داشته است، تمام پیش بینی‌های لازم را در حوزه‌های ترافیک جاده‌ای داشته‌ایم و برآورد می‌شود بیش از ۴ میلیون نفر امسال زائر از ایران خواهیم داشت و با توجه به اینکه زائران از کشورهای همسایه هم از ایران عبور خواهند داشت، در همین زمینه هم اقدامات لازم انجام شده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: اتفاقاتی هم که چند روز پیش در عراق رخ داد، از طرف دولت عراق مرزها بسته شد اما خوشبختانه وضعیت کشور عراق تا حدودی آرام شده است و با توجه به تقسیم وظایفی که بین مجموعه‌ها انجام شده است، ستاد اربعین متولی هماهنگی‌ها می‌باشد و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و فقط از طریق منابع معتبر پیگیر شوند.

کد خبر 5578282

منبع: مهر

کلیدواژه: جانشین فراجا فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اربعین حسینی زائران اربعین هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا دولت سیزدهم گناوه قزوین اردبیل انتظامی کشور علمی تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر

سرهنگ "حامد شادبهر" با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است، گفت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان رضوانشهر و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با اشاره به اینکه در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است، افزود: متهم ۵۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی از رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ شادبهر در پایان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور