Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌ فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

سرخ پوشان با کسب دومین برد فصل خود 8 امتیازی شده و تا قبل از اتمام بازی سپاهان و فولاد به رده اول جدول صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا پرکاس نیز با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماندند.

داور: امیر سامان سلطانی

کمک‌ها: مهدی عالیقدر و هادی طوسی

کارت زرد: محمد عمری از پرسپولیس/ حسین ساکی از نفت آبادان

کارت قرمز: -

گل: یورگن لوکادیا(27) و دانیال اسماعیلی فر(82) برای پرسپولیس

دقایق حساس

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سعید صادقی(89- سیامک نعمتی) سروش رفیعی(75- محمد عمری) مهدی ترابی(75- سینا اسدبیگی) امید عالیشاه(87- مهدی عبدی) و یورگن لوکادیا(75- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان(55- مهدی ممی‌زاده) حسین پورامینی(39- عباس بوعذار(83- احمد شریعت زاده) امید خالدی(55- فاخر تهامی) میثم تهی دست، حسین ساکی ، شیردین بابایف، سینا مریدی(55- طالب ریکانی) امیرحسین فرهادی

دقیقه 17

شوت از راه دور و روی پا حکیم نصاری با اختلاف خیلی زیاد از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 18

پس از روی زمین افتادن سینا مریدی بازیکنان پرسپولیس توپ را بیرون نزدند و پس از اینکه ارسال سعید صادقی بیرون رفت، احسان مرادیان با مهدی ترابی دچار درگیری لفظی شد.

دقیقه 26

روی حرکت خوب پرسپولیسی ها و پاس یورگن لوکادیا به امید عالیشاه ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه مرادیان راهی اوت شد.

دقیقه 27

لوکادیا پس از دریافت ارسال کوتاه علی نعمتی با چرخش به سمت دروازه صنعت نفت به توپ ضربه زد که این شوت با اشتباه مرادیان به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 39

عباس بوعذار پس از ورود به زمین از پشت محوطه جریمه نفت آبادان به توپ ضربه زد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 42

در ریباند ضربه ایستگاهی بازیکنان نفت، پاس میثم تهیدست به محمد طیبی رسید اما ضربه مدافع پیش تاخته آبادانی‌ها از کنار دروازه بیرون عبور کرد.

دقیقه 44

اشتباه مهلک ولسیانی در دفع توپ سبب شد عباس بوعذار در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما پس از دفع تماشایی ضربه این بازیکن، امیرحسین فرهادی در مقابل دروازه توپ را به آسمان زد.

دقیقه 2+45 

سروش رفیعی با پاس در عمقی زیبا، امید عالیشاه را در موقعیت تک به تک با مرادیان قرار داد اما ضربه مهاجم پرسپولیس با واکنش دروازه بان نفت دفع شد.

دقیقه 49

ارسال ضربه ایستگاهی بوعذار با ضربه محبی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه پرسپولیس گذشت.

دقیقه 56

عباس بوعذار این بار از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را با شوتی فنی با خطر مواجه کرد اما ضربه او از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 60

شوت آرام طالب ریکانی با اختلاف زیاد از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 64

روی حرکت تیمی و پاسکاری‌های خوب بازیکنان نفت، امیرحسین فرهادی با ارسالی کوتاه از سمت چپ توپ را درون محوطه جریمه به بابایف رساند اما ضربه کم دقت مهاجم تاجیکستانی راهی به دروازه پرسپولیس نیافت.

دقیقه 75

این بار شوت آرام و باز هم بی دقت بابایف با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه بیرانوند بیرون رفت.

دقیقه 78

شوت از راه دور محمد عمری راهی به دروازه صنعت نفت نداشت و از کنار تیر عمودی سمت راست مرادیان عبور کرد.

دقیقه 81

امید عالیشاه از سمت راست ضربه ایستگاهی را روی دروازه نفت آبادان ارسال کرد که ضربه دانیال اسماعیلی فر پس از برخورد به بدن میثم تهیدست به درون دروازه رفت تا گل دوم سرخ پوشان از این طریق به ثمر برسد.

دقیقه 90

روی ضد حمله پرسپولیس، حامد پاکدل به سمت دروازه نفت پیشروی کرد اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 4+90
حرکت انفرادی فاخر تهامی به موقعیت خطرناکی برای نفت تبدیل شد که ضربه زمینی او ز کنار دروازه سرخ پوشان به بیرون رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت آبادان هفته چهارم لیگ برتر رضا پرکاس یورگن لوکادیا دروازه بیرانوند بیرون رفت دروازه پرسپولیس کنار دروازه امید عالیشاه عباس بوعذار نفت آبادان سمت راست اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!