Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یوسف نوری چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید رحیم شکری در ارومیه افزود: خاصیت کشته شدن در راه خدا این است که انسانی جان خود را صرف می‌کند برای یک هدف و مقصد الهی و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در تاریخ تداوم می‌بخشد و یاد، فکر و آرمان او زنده می‌ماند.  

وی اضافه کرد: بر اساس آیات الهی، شهید یک فرد نیست بلکه یک امت و یک ملت و یک تفکر پاک و مطهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری ادامه داد: شهادت قله نیکی ها است و کسی که در راه خدا به شهادت برسد بر فراز این قله قرار دارد.

نوری با بیان اینکه شهدا شفاعت کننده هستند، گفت: هر شهید ۷۰ نفر را شفاعت می‌کند و این یک موهبت الهی است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدا همواره زنده هستند اظهار کرد: شهدا در راه خدا جهاد کردند و دارای مقام شامخی هستند.

نوری با قدردانی از تلاش‌های خواهر این شهید والامقام که از پدر سالمندش در منزل پرستاری و مراقبت می‌کند، تاکید کرد: این تکریم جایگاه والایی نزد پروردگار متعال دارد.

در این بازدید با اهدای لوح تقدیر از خانواده این شهید والامقام تجلیل بعمل آمد.

شهید شکری یکی از فرهنگیان ارومیه بود که در ۱۷ تیر سال ۱۳۶۵در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل شد.

وزیر آموزش و پرورش در سفری ۲ روزه و با هدف بازدید از روند اجرای پروژه مهر، افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی، پرورشی و تفریحی بوتراب خوی، شرکت در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی و بررسی مسایل و مشکلات آموزشی عصر چهارشنبه به این استان سفر کرده است.

برچسب‌ها مدارس آذربایجان غربی بازگشایی مدارس شهدا وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان غربی بازگشایی مدارس مدارس آذربایجان غربی بازگشایی مدارس شهدا وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد

ایسنا/یزد همزمان با آغازهفته بزرگداشت مقام معلم و شهادت استاد شهید مطهری، زنگ سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان بهاباد و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی این شهرستان نواخته شد.

«علیرضا تیموری» فرماندار بهاباد در این مراسم ضمن تبریک روزمعلم و گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری، با تاکید بر این که معلمی یک کار سخت و پر اهمیت است، افزود: معلمان اصلی‌ترین ارکان تعلیم و تربیت هستند.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم، تکریم از تمامی راهبران و بزرگمردان و زنان نستوه است که تار و پود وجودشان از خدمت آگاهانه و روشنایی بخش سرشار است.

تیموری اضافه کرد: امروزه بیشتر از قبل رسالت معلمان و سیاست‌گذاران امور فرهنگی و آموزش بیش از پیش در هویت بخشی، همبستگی ملی و ترویج مشارکت عمومی برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر احساس می‌شود.

«علیرضا قطب الدینی» رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن آغاز هفته معلم و شهادت استاد شهید مطهری، افزود: معلم با تعلیم و نشرِ علم، انسان‌ها را به سوی کمال و پیشرفت سوق می‏دهد و عشق و ایمان را بر لوح جان و ضمیر پاک انسان‌ها ثبت می‌‏کند و ندای فطرت را در فضای عالم طنین‌‏انداز می‏‌گرداند.

وی بیان کرد: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از امروز سه‌شنبه در همه مدارس شهرستان بهاباد، با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهید زینلی بهاباد با حضور مسئولان آغاز شد.

قطب الدینی با اشاره به جایگاه و رسالت معلم بر لزوم تبیین و تفسیر بیانات رهبری درباره معلمان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌سازد و برای دستیابی به توسعه متوازن باید به آموزش و پرورش توجه کنیم.

این مسئول با بیان این که معلمان معبر رنگ الهی و نور علم و دانش در جامعه هستند، افزود: جایگاه بلند فرهنگیان که سرشار از معرفت و دانایی هستند بر هیچ کس پوشیده نیست و همه اقشار جامعه در هر پست و مقامی به بزرگی جایگاه معلمان اذعان دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود