Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:37:20 GMT

عزم دستگاه قضا برای برخورد با جرایم خشن جدی است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۹۸۰۰۱

عزم دستگاه قضا برای برخورد با جرایم خشن جدی است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری عصر چهارشنبه در جمع تعدادی از قضات و مدیران دادگستری شهرستان کاشان ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت به مردم خالصانه کار کردند و خدا هم نتیجه اخلاص آنها را با اعطای شهادت داد.

وی با بیان اینکه هر فردی بر روی زمین ویژگی‌های خاصی دارد، ابراز داشت: اما تمام این ویژگی‌ها در رسیدن به یک هدف است و آنهم کسب رضایت خداوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: این جا به جایی ها مرسوم است که نتیجه همه اینها خدمت به مردم باید باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا افتخار دارد که در جهت منویات رهبر معظم انقلاب خدمتگزار مردم باشد، تصریح کرد: برنامه‌های ما در استان اصفهان با توجه به سیاست‌های ابلاغی از طرف رئیس محترم قوه قضائیه است که به برای رسیدن به اهداف تعیین شده با تمام قوا تلاش می‌کنیم.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه آسایش و امنیت مردم خط قرمز قوه قضائیه است، افزود: عزم دستگاه قضا برای برخورد با جرایم خشن جدی است.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با جرایم خشن در استان اصفهان تشکیل شده است، تاکید کرد: در این ستاد دستگاه‌های مختلفی عضو هستند که همگی در کاهش جرایم خشن در جامعه متفق القول هستند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تشکر از دادستان پیشین کاشان گفت: دادستان جدید هم کاشان را به خوبی می‌شناسند و سابقه درخشانی در دستگاه قضا دارد.

وی با اشاره به اینکه سرقت بیشترین جرم را در استان اصفهان دارد، گفت: بعد از آن ضرب و جرح و توهین به ترتیب صاحب بیشترین جرم در سطح استان اصفهان هستند.

کد خبر 5578636

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری اصفهان کاهش جرایم هفته دولت بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 کرمانشاه افتتاح طرح عمرانی گرگان آمار کرونا قزوین گناوه اردبیل خراسان رضوی سانحه تصادف استان اصفهان دستگاه قضا جرایم خشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۹۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان